-
evropských zemí se neustále zlepšují své sítě meziměstských železničních a vysokorychlostní vlaky snížily cestovní časy po celém kontinentu. Španělsko sám vystavěl 3000 km železničních tratí pro vlaky jedoucí rychlostí do 300 km / h.
Letos na jaře, bude železniční doprava ještě pohodlnější, protože španělské a francouzské železniční sítě integrovat, umožňující cestujícím v jedné zemi cestovat vysokorychlostní železnice na hlavní město vdruhé. V polovině dubna, Francie státní železniční společnost SNCF plánuje začít zobrazovat vysokorychlostní dopravu mezi Paříží a Barcelonou, zatímco španělský národní železniční operátor RENFE již debutoval vysokorychlostní služby mezi Barcelonou a Madridem. Poslední detaily musí být ještě oznámeno, ale zdá se být rozumné předvídat cestovní čas mezi Paříž a Madrid devíti hodin, jízdy podobnou trasu bude trvat o 15
.Evropy další nedávné vysokorychlostní železniční revoluce patří 04. 2012 debutovat italsko ,soukromě -run je služba, která spojuje Milán, Řím a Neapol, a prosinec 2011 vypuštění Westbahn ,soukromě - run vlaková doprava mezi Vídní a Salcburkem.
Ale i přes masivní popularity turné po Evropě po železnici, hlavní online cestovní agentury, jako Expedia a ukrást neprodáváme evropských železničních jízdenek. Z jednosměrnou cestu do komplexní multi - země cestu, může nejširší možnosti a nejlepší cenou jízdenky obvykle nalézt pouze na několika regionálních webů.
Podívejte se na jedno zemí slevy
Pokud jste na návštěvě hlavní evropské země a plán vidět více než jedno město v něm, budete výrazně ušetřit při rezervacisingle- country Pass, který nabízí zahraničním cestujícím hop -on, hop -off se použití pro zadaný počet dní a prodává většiny národních železničních společností.dráhy často nevyžadují výhrady vlaky předem, takže prochází umožňovat flexibilitu poslední chvíli plánování. A železniční sítě obvykle umožňují zaplatit ve své vlastní měně, který vám pomůže vyhnout devizové poplatky. Budou také poštou vstupenky na velkých zemí zdarma.
Řekněme, že vy a jiný dospělý se chystáte navštívit Německo v květnu, zastavení v Kolíně nad Rýnem, Berlíně, Mnichově, slavné Neuschwanstein ( nedaleko města Füssen ) a letištěm Frankfurt. Podle nabídky stránku státního německého železničního operátora Deutsche Bahn, non- Evropané koupit "dvojče" vstupenky - vstupenky dobré pro pár cestujících - pro multi - město itineráře za $ 371, nebo o 185 dolarůčlověk. Ve srovnání, by německá pomocí stránky knihy point- to- point vstupenky zaplatit 188 eur, nebo o $ 250 za dospělého -., Které by byly zhruba o třetinu více, než je průchod nabízené non - Evropané
Evropané mohou místo využít vnitrostátních průkazů, Německa železniční, jako BahnCard 25, který poskytuje 25% slevu, odůvodňující 60 eur náklady, pokud budete trávit více než 200 eurročně na vlakových cest. To znamená, že to je vzácné pro národ, aby nabízely takové karty.
Většina národních evropských železnic mají podobné anglickém jazyce nabídka webové stránky, včetně speciálního SNCF nabídka stránku, RENFE je Španělsko Heslo stránku, italská železniční společnost Trenitalia tyto nabízí stránky a webové stránky Asociace britského provozních společností Vlak, BritRail, v kombinaci s Network železniční Dotazy.
Pokud váš itinerář zahrnuje cestování přes více než jedné zemi, můžete také ušetřit při návštěvě více než jednu webovou stránku koupit si lístky. Například, cestovat na trase z Londýna do Nice, můžete si lístek na lince Eurostar mezi Paříží a Londýnem a rezervujte si své další cesty na TGV, vysokorychlostní železnice ve Francii.
Uložte rezervaci přímý
silně propagovaného třetích stran agentur, jako je RailEurope.com, Railbookers a Raileasy, obvykle nenabízejí nejlepší hodnotu pro cestující. Speciálně pro jednoduché cesty, například jednosměrné jízdenky mezi městy, budete obvykle ušetříte nákupem on-line přímo z železniční společnosti. Ale pokud máte málo času, a nemají trpělivost pro srovnání -shopping, tyto třetí strany agentury jsou spolehlivé a snadno srozumitelné.Pro ilustraci, pojďme se podívat na stejné trase května po dobu pěti německých městech. Pokud jste byli k ocenění cestu přes RailEurope, byste snadno najít stejný Deutsche Bahn dvojče vstupenku za pouhých $ 466, nebo 233 dolarůosoba - 25 % dražší, než rezervaci přímo. Na druhé straně, pokud se není známo, pro kontrolu Deutsche Bahn je samostatný " nabídky " strana, bysleva nebyla objevily jako výsledek. Deutsche Bahn hlavní rezervační nástroj není automaticky zobrazí nerezidenty se slevy, které jsou způsobilé pro.
Nejlepší místa pro jízdní řády
Pro cenových vstupenky, Německo je Deutsche Bahn web ( a jeho volné DB Navigator app pro iPhone, Android a Blackberry zařízení) má nejkomplexnější jízdního řádu databázi pro téměř všechny Evropy. Jako nevýhodu ,místo pouze umožňuje rezervovat Deutsche Bahn vlaky aněkolik mezinárodních cest, které mají původ v Německu ,harmonogram informací pro jiné národních tratí je pouze pro účely plánování. Další informace viz napíšou Rick Steves " tipy na používání Deutsche Bahn stránky a aplikace.Další dobrý zdroj jemuž na sedadle 61 ,nejrozsáhlejší místo pro pomoc cestovatelé naplánovat železniční cesty po celém světě. Místo se tak jmenuje proto, že jeho tvůrce, Mark Smith, bývalý manažer v odvětví železniční dopravy, který upřednostňuje místo 61 na svých cestách Eurostar, protože jeho vynikající první pohled třídy okna.
Chcete-li předat, nebo ne projít
Mnoho zahraničních návštěvníků stále myslet Eurail - ?firma, která prodává evropského železničního přechází na non- evropských obyvatel v dramaticky snížené ceny - jako 1980 činnost pro mladé Backpackers. Ale Eurail průkazy, které umožňují téměř neomezené cestování mezi uvedenými zeměmi v daném časovém období, zrála. Dospělí prvotřídní možnosti, například zajistit, aby ostatní lidé ve vašem vagónu bude podobně vyrostl. To znamená, že Eurail stále nabízí dramatické slevy na standardní třídy vstupenky pro osoby mladší 25 let.Eurail neustále rozšiřuje svou oblast pokrytí, nedávno vítá další dvě společnosti, aby své dlouhé seznamu vlakových linek. K 1. lednu, některé Eurail průkazy, jako je průsmyk Eurail vyberte možnost ( pro cestování v až pěti zemích ), jsou dobré na vysokorychlostní služby Westbahn tyto mezi Salzburgem a Vídní a na evropských linkách do Istanbulu, které provozuje TCDD, Turecká státní železnice.
Ale průkazy nejsou vždyodpověď. Pokud jste na cestách v Evropě za méně než 10 dnů po sobě jdoucích a ne procházet přes mnoho hranic, jste pravděpodobně získat maximální hodnotu z na Eurail průsmyku. Místo toho, budete obvykle najít lepší smlouvat rezervační point - to- point vstupenky přímo s národní železniční společnosti.
InterRail je jako Eurail pro Evropany, a funguje to hodně stejný cesta. InterRail prochází přicházejí ve dvou druzích :Global Pass, která pokrývá 30 zemí na různě dlouhou dobu (nejkratší je nějaké pět dní cesty v rámci 10 - denní lhůty ), a jediné země přechází na každou z 27 zemí ( s Belgií, Nizozemsko a Lucembursko se počítá jako jeden " země " ). Rezervace jsou nutné pouze pro mezinárodní a meziměstské vlaky, ačkoli tito mohou být často rezervovat několik hodin před odletem.
Sean O´Neill jecestovní tech sloupku pro BBC Travel