-
Letecká doprava je asi dostatmnohem skromnější.
Doprava Security Administration ( TSA ) ,americký vládní agentura zodpovědná za cestovní bezpečnost, je šrotování své kontroverzní full - tělesné skenery, které ukazují téměř nahé snímky cestujících TSA agentů.
Po veřejných stížností a Kongresu mandát ,TSA oznámila dne 17. ledna, že bude tahat své poslední 174 full - tělesných skenerů od 30 amerických letištích do 1. června. Letiště ve městě Phoenix, San Diego, Pittsburgh, Seattlu a Fort Lauderdale patří mezi ty, které v současné době používají skener.
Rozhodnutí přišlo poté, co Rapiscan ,společnost, která dělá tělesných skenerů, říkal, že to nemůže splnit kongresová uspořádaný lhůtu k instalaci soukromí software na strojích. V celotělových skenerů bude nahrazena 700mm skenery vlny těla, které používají rádiové vlny poněkud než více škodlivé rentgenové, a jsou již v provozu v 170 letišti po celém USA. Spíše než líčit téměř nahou fotografii letáků, kteří projdou, skenery milimetrových vln produkovat obecný karikatura -jako obrys s potenciálně nebezpečnými zvýrazněných objektů. ( Cestující si vždy může zvolit z obou skenování a požádat ofull - body pat - dolů místo )
obhájců soukromí, kteří protestovali skenery, protože vstoupil do širokého používání po neúspěšné 2009 bombardovat Štědrý den u " spodní prádlo bombardér" ,rozhodnutí znamená velký pokrok.
" To řeší naše nejvýznamnější obavy [ o plných tělesných skenerů ] ", Marc Rotenberg, výkonný ředitel Electronic Privacy Information Center ,soukromí nátlakovou skupinu, řekl Wall Street Journal. " Nemít TSA agentů sedí v zatemněných místnostech při pohledu na nahé fotky z lidí dostat do letadla, jedobrý výsledek. "
Spolu s full - tělesných skenerů, jsou současní cestující v letecké dopravě již používá k jiným bezpečnostním opatřením, které brání rychlost a efektivitu, jako například odstranění notebooků obuvi, a kapalin na bezpečnostních kontrolách. A s odhadem 1,3 miliardy lidí odletět z letišť v USA každý rok 2032, podle US Federal Aviation Administration, která přidává do mnoha ucpání letišť.
Ale podle vzduchu a bezpečnostních odborníků, můžekontrolní bod v budoucnosti budemnohem rychlejší, jednodušší a méně stresující, díky pokročilé technologii, která zefektivní proces.
International Air Transport Association ,celosvětový cestovní ruch skupina, pracuje na opatřeních, která umožní cestujícím, aby si jejich palubní lístky pomocí otisku prstu nebo oční skeny a pak projít kontrolním stanovištěm. Návrhy jsou stále v raných fázích, s detaily se objevit jako podpůrných technologií se rozvíjí.
"Cílem kontrolní stanoviště budoucnosti je, aby bezpečnostní ještě lépe, než je tomu dnes, ale odstranit tyto nepříjemnosti a učinit efektivnější alepší zkušenost pro cestujícího, " Perry Flint, Asociace mluvčí, řekl CNN.
To jen mohlubývání přitěžující a neefektivní éry v letecké dopravě azačátek rychlejší, snadnější.