-
Sicílii, se zastavil čas jako nikde jinde. Tolik míst na světě, nyní nějak vypadají stejně, ale tady i lidé nebyli vyrovná co byli jinde. Stop na hlavní Palerma potravinářského trhu, můžeMercato della Vucciria, jednou ráno a uvidíte elegantní, aristokratický královnu člověka v jeho sedmdesátých letech mluvit, abychlapík s tváří jako sušenými švestkami o ceně sardelí. Trh Vucciria je to stejné, jako to bylo, když Renato Guttuso dělal jeho nádherný obraz toho v roce 1970 - stejné intriky,stejné živé ulice kultura, stejné ulici křik. Tyto stánkaři stále křičí o tom, jak dobře jejich rajčata jsou v daný den nebo, vítězoslavně : " ! Chytili jsme mečouna " Je toneuvěřitelně hlučné místo - v sicilské dialektu, obchodní město jméno se překládá jako " hlasy " nebo " hluk "
Co je na prodej, je to, co je dobré jíst ten den, všechno čerstvé, sezónní věci z celého ostrova. Ryby, například, jsou zobrazeny v rigor mortis - všechny stočená do klubíčka, nepřiléhající nadesky - prokázat, že jsem byl právě chytil. Když jsem tam byl naposledy, jsem si koupil moruše velikost čmeláků a velkých punnets volně žijících hub jen na pár liber. Cedro jemístní citrusové ovoce, které vypadá jako obří citronu. Použil jsem je vidět v italských zátiší obrazy a myslím, " Wow, citrony byly větší za starých časů, " předtím, než jsem si uvědomil, že jsou něco jiného. Jako citron s poměrně méně šťavnaté bitu ,Cedro je devět desetin dřeň, aledřeň je měkká, mírně houbovité a chutné. Nenajdete zelené fazolky přiletěl z Keni na Mercato della Vucciria - všechnyprodukty prodávají je zde zde. Samozřejmě, že to je způsob, jakým jsme všichni zvyklí jíst, ale na Sicíliitradice zůstala.
Sicílie jechuť "staré Itálie ", ale důvody, proč je tak beze změny, jsou vlastně docela zlověstný a tmavé. Je to co do činění s historií extrémní chudoby a dusivé sevření mafie. Sicilské hluboký smysl separatismu má jeho dědictví v španělské invaze ostrova v pozdní 14. století. Během svého rozkvětušpanělské říše vysál ostrov suché - lidé byli léčeni jako nevolníci, a ustoupil do vnitrozemí k vytvoření vlastní, samostatnou společnost. Do 19. století, byla tato tulák kultura úplně zavedený, s celou Sicílii je ovládán těmito bezejmenných, stinných postav, které se staly mafie.
Mafia jemyšlenka rodiny se změnil na alternativní politického systému. Představa, že vaše rodina je to, co uvolňovat - spíše než stát - jestarověký na Sicílii, protože tradičně, ostrov byl ovládán nečleny. Více než cokoli jiného, co mě přitahuje na Sicílii, jepocit, že to opravdu není součástí Itálie, nebo dokonce kdekoliv jinde - je tomísto, které reprezentuje všechny kultury. To byla ovlivněna Africe, velmi silně v arabském světě ,Normani ,Římané a Řekové. Kamkoli jdete na Sicílii jste připomněl centrální pravdy o lidské civilizace, což je, že tam žádná taková věc jako národní identita ,sicilský přístup prostě není, že jeden. To je zřejmé v ostrovní jídla. Fantastické jídlo jako těstoviny con le Sarde - těstoviny se sardinkami a rozinkami - má své kořeny v arabské invaze, se sladkou a kyselou chutí, která vám najít nikde jinde v Itálii
.Sicilské město Palermo jedort, každý stupeň představuje jiný mimo vliv. Chůze po ulicích je jako cestování v čase. Cappella Palatina, nebo Palatine Chapel, jemimořádná směs Norman, Byzantine a arabská umění, a jen pár ulic dál jehrad La Zisa, postavený pro normanským králem arabských řemeslníků. Pošta je jedním z mých nejoblíbenějších budov -obrovský, bílý, neoklasicistní fašista chrám, nynípamátník neúspěšný experiment Mussoliniho zničit na mafii sílu a popularitu. Skáčou off za ní v každém směru jeplástev drobných uliček - tak úzká, že by bylo zbytečné snažit se protáhnout v každém vozidle je větší než u tříkolky - každá s linkami praní visí všude po nich. Sicílie není tradičněbohatá místo a skromné domy v Palermu částečně vysvětlit, pročměsto není jako každý jiný. Je to jako dům se spoustou různých místnostech, a ulice jsoumístnosti, aby si každý sdílí.