-
Ukazuje se, že Disney World není jen každý dětský sen - to by mohlo být brzy každý rodič je příliš. Díky nové bezdrátové náramku, příště hosté jít do Disney Worldu, které mohou opustit své kabelku nebo peněženku - spolu s jejich hotovosti, kreditní kartou a klíč od pokoje - za.
populární americkou zábavní park komplex, který se nachází v Orlandu na Floridě, oznámila svůj MyMagic + programu v pondělí ,identifikace rádiové frekvence ( RFID) technologie, která vám zjednoduší zábavní park zážitek pro hosty. V jeho srdci se MagicBands : RFID náramky, které kódují každého hosta osobní údaje a může fungovat jako klíč od pokoje, parku jízdenky, kreditní karty a FASTPASS,Theme Park je známka line- skákání jízdenku. Nový program také umožňuje návštěvníkům přístup do nových webových stránek a cca My Disney zkušenosti, z kterých si mohou vybrat tři volné line- přeskakování FastPasses a získejte VIP sezení pro zábavní pyrotechniku přehlídek, a charakter Meet- a - pozdraví, od 60 dní před příjezdem do po nastavení nohou v parku.
Různé aspektyMyMagic + program, z nového app osobní interakce s postavami, bude spuštěna v Disney Worldu v nadcházejících týdnech a měsících, s plným spuštěním očekává letos na jaře. Program je součástí širší kampaně, která se odhaduje na stát mezi $ 800 milionů $ 1 miliarda, aby Disney World usnadnili orientaci pro 30 milionů lidí, kteří navštíví každý rok, free wi- fi již byla nainstalována v celém parku.
poprvé, bude program také umožní Disney pečlivě sledovat chování hosté ´ a preferencí. Pokud hosté vybrat kódování svých MagicBands s osobními údaji, jako je dětské jméno a datum narození, mohou zaměstnanci hrací Disney charaktery přístup k datům a pozdravit mladé hosty s osobní pozdrav. Například, Popelka říct: "Ahoj, Ashley, Happy Birthday ! Slyšel jsem, že se otáčí pět dnes. "
Hosté tak nejsou nuceni k účasti na MyMagic +, a ty, které lze upravit nastavení soukromí pro kontrolu, kolik osobní údaje sdíleny. Přesto MyMagic + mápotenciál sledovat, kde sehost jde, v jaké době, kolik času a peněz on nebo ona stráví v daném atrakci, stejně jako jména, stáří, narozeniny a preference rodinných příslušníků.
mezník program, není divu, že se zvyšuje velké soukromí. V době, kdy američtí spotřebitelé jsou stále více opatrní sdílet osobní údaje s maloobchodníky a služeb, aamerická vláda se snaží podpořit on-line ochranu soukromí, Disney rozhodl se ponořit po hlavě do sporného arény osobních sběru dat. Tento krok vyvolává závažné otázky pro budoucí hosty. Je bezpečné sdílet osobní informace o dětech ? Jak budeinformace použita - nebo sdíleny s třetími stranami ? A co když Disney databáze osobních informací je porušena vnější stranou ?
Disney je vědom toho, že někteří hosté budou mít na pozoru, a zdůrazňuje, žeprogram je volitelná.
" Zajištění bezpečnosti našich hosta informací je samozřejmě pro nás velmi důležitá a nikdo je více zaměřena na to, než jsme my, " Disney Parks and Resorts předseda Tom Staggs psal o společnosti blogu. " Všechno je opt in, a hosté budou mít možnost vybrat si, jaké informace sdílet s námi. Hosté by měli také vědět, žekapela neukládá osobní údaje. "
Ačkoli to nenípoprvé,destinace pro dovolenou experimentoval s RFID - Wisconsin - based správce parku Great Wolf Resorts používá již RFID technologie od roku 2006, a některé lyžařská střediska a dokonce i Las Vegas kasina také použít technologii - - Disney nastavuje laťku pro ostatní zábavní parky, které budou nepochybně sledovat, zda hosté přijali MyMagic + a zvolte obchodu soukromí pro pohodlí. Jako takový,reakce na nový program Disney vyvolat zásadní posun v tom, jak ostatní letní destinací fungovat.