-
Díky rostoucí propojenosti dopravců po celém světě prostřednictvím leteckých spojenectví typu Oneworld, SkyTeam a Star Alliance, mohou nyní cestující použít druhý náboj město, jako je Londýn, Atlanta, Hong Kongu nebo Singapuru, aby zarážející číslo spojení na hlavních obchodních městech po celém světě, většinou s jednou jízdenkou, jeden nákup a jedné check-in.
hub and spoke model - kdy cestující přestup dosáhnout letiště nepodává přímým letem - je na vzestupu. Vezměte na Blízkém východě rozbočovače pro instance. Kombinované populace Dubaj, Doha a Abu Dhabi je méně než pět milionů lidí, ale i jejich letiště uvidí Celkový roční kapacitu 190 milionů cestujících v příštích třech letech. V regionu osobní doprava byla o více než 16 % v dubnu na poslední rok, podle Mezinárodního sdružení leteckých dopravců ( IATA ).
V Asii, Jakarta, Bangkok a Peking patří mezi nejrychleji rostoucí high - objem letištích na celém světě, podle Mezinárodní rady letišť.
Co to znamená pro Vás je, že tam jsou nové rostoucí huby, aby zvážila, a větší možnosti, jak ušetřit na nákladech na jízdenky. Nepřímé trasy budou vždy cenově konkurenceschopné, a přímé cesty bývají dražší vzhledem k vyšší poptávce, pohodlnější harmonogramu a kratší doby letu.
Méně drahé veletrhy jsou také někdy vydal na nových trasách, jelikož letecké společnosti nabízejí speciální úvodní tarify přemluvit cestující letět s nimi. A čím více temnýsměrování ,konkurenceschopnějšíceny může být. Pro instance letí z Londýna do New Delhi přes letiště Almaty v Kazachstánu může být někdy levnější než připojení přes Omán nebo Mnichově. Trik je v tom vědět, které trasy se otevírají z nichž centrálních letištích.
Chcete-li najít cenově nejdostupnější non - přímé lety, aby se vaše vyhledávání na webových stránkách cestovní agregačních jako Expedia, Opodo nebo Orbitz jak široký, jak je to možné, že nejsou omezit je na přímých letů. Stejně tak, informujte svého cestovní kanceláře, které budou zváženy všechny nepřímé cesty v případě, že nabízejí hodnotu za peníze.
Mnoho z největších dopravců mají rovněž rozsáhlé globální sítě pomocí hub a mluvil modelu, včetně British Airways, Air France a Lufthansa v Evropě ; emiráty, Katar a Etihad Airways na Blízkém východě ; Delta Air Lines, American a United Airlines v USA a Cathay Pacific a Singapore Airlines v Asii. Online Route mapy ukazují, že mnoho z nich se rozšiřuje do Afriky a Jižní Ameriky, Asie nosiče se připojujete přes Evropu se dostat do Ameriky, a některé z Blízkého východu leteckých nabídnout jedny z nejlepších světových připojení přes jejich náboji
.Například, cestovat z Perthu v západní Austrálii, aby Erbil v severním Iráku je nyní možné na Qatar Airways přes Doha. Lagos, může Nigérie se dostanete z Honolulu do USA, pokud jste se zastavte v Houstonu na United Airlines. V tomto případě stačí použít jeden letecká společnost - a jeden lístek - resp.
složitých tras, budete muset létat více než jedna letecká společnost ve více než jednom alianci, a to je, když budete muset rezervovat lety odděleně. Někdyitinerář nebude vždy nalézt jako jednu vstupenku. Možná budete muset hledat pro jednotlivé lety na agregátor nebo leteckých internetových stránkách, a možná budete muset koupit dva sektory odděleně.
Cestující také třeba myslet na připojení vždy na nepřímých letů zajistit, že mají dost času se dostat z jednoho letadla do druhého. Je to vždycky stojí za to mluvit saerolinek call centra nebo cestovní kanceláře, aby zajistily, žečasová mezera opravdu funguje.