-
Studie řadí společnost zákaznický servis během hurikánu Irene
Navzdory zrušení více než 11.000 letů, hurikán Irene způsobil menší škody, než se původně očekávalo. Východní pobřeží letiště znovuotevření včera, a většina leteckých společností vzdal změny ceny a nabízené náhrady pro zrušení letu přes víkend. Samozřejmě, že některé letecké společnosti se ukázala lepší než ostatní na pomoc zákazníkům při utrpení. Stella Service vydala zákazníkovi leteckých společností obor ratingových ve službě v pátek. US Airways stále zákazníky čekající v průměru jen dvě minuty, 38 sekund, zatímco American Airlines zákazníci čekal o odvětví nejhorší jednu hodinu, 38 minut. Studie také hodnotila Twitter doby odezvy devíti hlavních leteckých společností. Zatímco Delta byl jeden z nejpomalejších leteckých zvednout telefon ,dopravce byl mezi špičku v odpovědích na Twitter, záznamník 100 % tweetů v průměru 14 minut. United, AirTran a American nereagoval na žádné Tweets, podle studie. Los Angeles Times zveřejnil graf hodnocení Twitter zákaznický servis.American Airlines zintenzivňuje vybavení Business Class
Hadi
Zatímco American Airlines mohou být mezi nejhorší dopravci na pomoc zákazníkům při hurikánu ,dopravce se zdá být zvýšení zákaznický servis pro své nejvyšší - platící cestující. Letecká společnost oznámila v pondělí, že začne nabízet " stlaní " pro některé první cestující ve třídě. Zatímco americká má před sebou ještě dlouhou cestu, pokud chce, aby začátek Etihad Airways ´ " Diamond First" ,nový turndown service - který zahrnuje pantofle, pyžamo a peřiny - pomůže American dohnat do soutěže, pokud jde o obchodní třídě vybavení, USA Today zprávy. Prvotřídní cestujících na vybraných linkách do Londýna Heathrow může začít využívat nové funkce ve čtvrtek.na rovině ... téměř
Quotable
TSA překazily muže na mezinárodní letiště v Miami od podání hady v letadle, po zjištění, sedm hady a tři želvy ukryté v kalhotách minulý týden. Americké ministerstvo ryb a divoké zvěře zkonfiskován zvířata a policie zatkla plazy pašeráka pro obchodování nelegální divoké zvěře, MSNBC zprávy.
"2010 Průzkum ukázal, žeprůměrný Američan připadne 18 dní dovolené a používá pouze 16 .průměrný francouzský zaměstnanec má více než dvojnásobek čas dovolené. Chcete-li některé, tuto statistiku vystihuje rozdíl mezi americkými a evropskými pracovníky. jsme produktivní. jsou líní. Ve skutečnosti, to by mohlo říciopak .... tajemství bytí efektivní pracovník nepracuje příliš tvrdě. "Atlantic uvádí, že při letní dovolené pomáhá zvyšovat produktivitu. Jako nejpopulárnější měsíc na dovolenou, může být srpnanejméně produktivní měsíc v kvantifikovatelných finančních podmínek. Alenavíc volno v létě může pomoci zvýšit produktivitu v dlouhodobém horizontu - i když, jak německý profesor Siegfried Lehrl naznačuje ,teplý letní dělá dočasně snížit své IQ.
Like " V krátkosti" ? Promluvte si s námi na Twitteru @ BBC_Travel nebo pomocí hashtag # bbcinbrief.