-
Pokud jstedodržující zákony občan žijící ve většině zemí na Zemi ,myšlenka jízdy tak rychle, jak budete chtít na veřejných komunikacích je málo více než fantazie. A i když některé sportovní vozy na trhu může přesáhnout 200 mph ( 320km / h ), existuje jen málo míst na světě, kde si můžete tlačit je k jejich limitům.
Frustrace nad rychlostních omezení je v současné době uspíšení v Severním teritoriu v Austrálii. Díky rozsáhlé pevninu zahrnující 1300000 sqkm a populaci jen více než 200.000 lidí,Northern Territory se stal jedním z nejnovějších oblastí světa, aby přijaly zákonná omezení upravující rychlost jízdy v roce 2007. Ale teď ty limity jsou zasílány v rámci přezkumu. Nová středopravá Country Liberal vláda zadala studii dopadů prozkoumá, zdanávrat ke starým, neomezené možnosti by mohlo mít smysl. Obě strany tohoto problému spadá podél skupinových přípojkách, jak to bylobývalé centrum -odešel labouristická území vláda, která dal politiku otevřených rychlostí k odpočinku před šesti lety.
když budeme muset počkat na vyhlídce právně závodních přes prašném terénu Austrálie, pojďme se podívat na místa, kde si můžete urychlit vaší rychle tluče srdce touhu - aniž by porušili zákon.
německých dálnicích
.
Německa dálniční systém je známý pro své úseky rychlosti nespoutané. Přibližně polovina z téměř 13.000 km dálnice je regulována omezení rychlosti ,zbytek pouze má doporučený limit 130 km / h. Minimální rychlost - z 60 km / h - je uložena, i když, aby zajistila, že pomalé vozidla zůstat mimo dálnicineomezeným části dálnice přilákat lidi z celého světa, kteří touží po high -speed adrenalinu. Ale rychlost nepřijde bez rizika, a ne každý si myslí, že tyto silnice by měla zůstat neregulované. V minulých letech ,Evropská unie vyzvala Německo, aby uložit omezení rychlosti tam, kde žádné nejsou, tvrdili, že to zlepšení bezpečnosti a snížení emisí uhlíku. Berlin - založené non - zisk Verkehrshclub Deutschland ( Traffic Club Německo) také opakovaně vyzval k zákonných limitů, kteréorganizace říká, by mohla snížit počet dopravních souvisejících úmrtí a zranění každý rok stovky. Ti, kteří podporují nedostatek limitů, i když, tyto Německa bezpečnostní rekord s evropskými zeměmi, které mají rychlost předpisy. Například, podle 2007 Světová zdravotnická organizace zprávy, Německa roční počet obětí dopravních souvisejících se pohybuje okolo 6 úmrtí na 100.000 lidí, srovnatelné s tím sousedního Rakouska ( 8,3 úmrtí na 100.000 lidí ), Francie ( 7,5 úmrtí na 100.000 lidí ) a Švýcarsko ( 4,9 úmrtí na 100.000 lidí ).
Německo se přijmout opatření na ochranu svých dálnice. Dálnice z vlastního policii volalAutobahnpolizei. Policisté procházejí intenzivní výcvik, často s použitím high - rychlost jízdy simulátory naučit, jak se pohybovat na dálnici a honit práva jističe. Pohon Autobahnpolizei Speciálně vybavený policejní auta a motocykly vyrobené společností BMW, Mercedes Benz a Audi, z nichž některé jsou neoznačené, což jim umožňuje hlídat utajení pro bezohledné řidiče.
dálnice byl také navržen s ohledem na bezpečnost. Jeho cesty byly stavěny být silnější než typické dálnic - od 55 cm do 85 cm v tloušťce, nebo dvakrát tak silný jako typické dálnice jinde ve vyspělém světě - což je více schopen zvládnout velké množství těžkých automobilů přijíždějících na super- rychlých rychlostech. Byly také postaveny s omezenými stupni svahu ,plochost usnadňuje rychlou jízdu.
Pokud se zobrazí " derestriction " znamení, to je, když víte, že je to v pořádku šlápnout na plyn. Ale dříve, než tak učiníte, existuje několik hlavních pravidel být vědomi :
Ostrov Man
Nachází se v Irském moři mezi Anglií a Irskem ,Isle of Man je domovem bujné krajiny zelené kopce zvlněné, skalnaté útesy a osamocené pláže. Přesto jeho pastorační venkov je daleko od ospalá. Ostrov je nedostatek národního rychlostního limitu znamená, že venkovské silnice jsou plné vzrušení.jako v Německu, tam je nějaká debata o neomezených silnicích. Ale, kdy byla tato otázka přinesla k hlasování v roce 2006, tam byl ještě silnou podporu mezi místními obyvateli pro udržování rychlostních limitů na uzdě.
faktorem přispívajícím k tomuto britskou korunu vcházejí v trčí její postoj k rychlosti může být ostrova je dlouhá historie, s motorsportu. V roce 1904 ,guvernér se rozhodl používat silnice pro automobilové závody na ostrově, z části kvůli zákony ve Velké Británii omezují ovladače 20 mph. Viděl to jako způsob, jak podporovat ostrov, a více než 100 let později, jeho rozhodnutí je ještě kreslení turisty dnes.
klenotem honosné straně ostrůvku je jeIsle of Man TT ,roční motocykl událost, která Říká se na světě nejnebezpečnější závod ( přičemž dejte 25 května do 7. června v roce 2013). Stálá pro Tourist Trophy ,TT přitahuje desítky tisíc motocyklových nadšenců každoročně sledovat závod podél 37- míle okruhu veřejných silnic -závod vedl téměř 150 mrtvých od jeho inaugurační roku 1907. Rychlosti mohou dostat až na 200 mph na trase, tzv.Mountain Course.
Dalším významným závod v motocyklového světa jeManx Grand Prix, které oslaví své 90. výročí na Isle of Man 17-30 srpna 2013.
Pokud kola není vaše věc, můžete si pronajmout sportovní vůz a plavbu kolem ostrova. Jen nezapomeňte, že jsou rychlostní limity ve více zastavěných a obydlených oblastech, takže dávejte pozor na silniční značení. Řízení je na levé straně silnice, po všech stejných pravidel jako najdete v Anglii ( na rozdíl od celého " nejsou Speed" věc ). Kromě toho ,ostrov je velmi přísný o mobilních telefonech a řízení - mluvit nebo krátkých textových zpráv na telefonu za jízdy jetrestný čin, který může sbíratpokutu až do 2500 liber.
Rychlost v mezích
celá představa omezení automobilové rychlosti podle zákona může mít původ v 19. století Británie. V roce 1865, bylrychlostní limit 2 mph uložených za Horseless vozíky ve městech - 4mph v zemi. U některých místech na světě, i když, rychlostní limity jsoupoměrně novým fenoménem.V USA ,stav Montany začala prosazovat rychlostních limitů v roce 1999 - poté, co stát nejvyšší soud rozhodl, žepředchozí zákon počítá s občany řídit na " rozumné a správné " rychlost byla příliš vágní. Nyní je maximální limit je 75 mph.
V Severním teritoriu Austrálie, tam byl žádný právní omezení rychlosti až do roku 2007. Od té doby, na hlavních trasách, jako je dálnice Stuart ,horní limit byl 130km / h. Političtí lídři však opět prosazuje návrat k otevření rychlostní limity, nebo alespoň zvýšené limity,podnik, který má spoustu jak opozici a podporu.
Přes právních omezení, jak Montana a na australském Severním území jsou stále považována za některé ze světově nejrychlejších cest vzhledem k jejich rozlehlé venkovské krajiny, které by mohly být těžké pro orgány monitorovat neustále a důsledně. Nejvyšší zákonné limity na světě, na druhé straně, mají tendenci na maximální kolem 140 km / h, nebo o 86 mph. Ty lze nalézt, abychom jmenovali alespoň některé : v Polsku, kde dálnice rychlosti dostat až na 140 km / h, v Texasu, USA, kde41- míle mýtné silnici mezi městy Austin a San Antonio v poslední době stalnejrychleji v USA na 85 mph ,. av Bulharsku, kde bylzákon přijat v roce 2012 zvýšit maximální rychlost na dálnicích na 140 km / h
Travelwise jeTravel BBC sloupec, který jde za cestovní příběhy odpovědět časté otázky, uspokojí nevšední kuriozity a odhalit některé záhady obklopující cestování. Pokud máte hořící cestovní dotazy, kontaktujte Travelwise .