-
desetiletí ,město Rotterdam - Nizozemsko je druhý největší po jeho kapitál Amsterdam -. má pověst pro bytípařeniště avantgardní architektury
Po hodně z města byla zničena během druhé světové války, byly pozůstatky rozpadl historických budov nahrazeny nervózní, moderní věže, aměsto začalo přitahovat takové ikonické projekty, jako např. šikmé domy Pieta Blom tyto Harbourfront krychle, Ben van Berkel tyto Erasmus Bridge, aPaperclip ,bytová výstavba navržený Carel Weeber (stejný architekt za jasně Rotterdamu oranžové De vězení Schie ).
těchto dnech, Rotterdam čelí další výzvě, kteráměsto doufá, inovativní architektuře bude moci napravit. Na konci pracovního dne ao víkendech, město je centrální sousedství pustnout a neplodná, protože jen velmi málo lidí dnes žije tam. " Když přestavět město [ poté, co většina z toho byla bombardována ] ,nápad byl, aby to opravdu business - těžký, v kombinaci s nakupováním [ a ] to vše spojeno velké bulváry, " řekl Arjen Knoester ,zástupce města urbanismu kanceláře. " Byty byly situovány odděleně. " Ve skutečnosti, z obyvatelměsta je více než 600.000, pouze 5 % obyvatel žije v centru města, ve srovnání s celosvětovým průměrem 10 %.
V roce 2011, Rotterdam zavedl Tvorba plánu města -celoměstský program, který si klade za cíl posílit centra města populaci prostřednictvím zajímavých nových stavebních projektů, s cílem, že do roku 2040, bude 60.000 lidí volají oblasti doma. Pro cestující, budeiniciativa přidat, a v některých případech přetvořit, již pozoruhodné architektonické krajiny města, a některé projekty jsou ideální pro procházky po památkách, zatímco jiní mají praktické využití jako nových hotelů a restaurací
.sanace hlavního nádraží Rotterdamu začal v roce 2004 ubytovat rostoucí návštěvnost, alepokrok dosažený zde býtklíčovou složkou města ambicemi. V každodenní chození, Central Station dostává tolik lidí jako na letišti Schiphol v Amsterdamu - 110.000 - a v roce 2025, se toto číslo očekává ztrojnásobí. Chcete-liplocha větší dojíždějícího - přátelský a zlepšit vzhled svého okolí, Centraal Station prochází rozsáhlou rekonstrukcí, která jdou nad rámec nóbl nového exteriéru. Do plánovaného data ukončení 2014, budestanice mít podzemní kole sklad velký dost držet více než 5000 kol, aokolí se zapne do malebné, zeleň injekční náměstí. Toto rozšíření přinese také nové podniky do a kolem stanice, včetně kiosku Dudok ,kavárna, která slouží některé z nejpopulárnějších koláče v Rotterdamu a je zvláště miloval pro jeho jablečný koláč.
Další vysoký profil veřejný prostor je projektLuchtsingel -nadzemní lávka vzoru milovaného New Yorku High Line. To částečně dav - financovaný podnik usiluje o připojení hlavního nádraží do okolí Rotterdamu severu, kdestarý vlak - Hofbogen - slouží ke spuštění. Od těsně na východ od hlavního nádraží v Schiestraat ,Luchtsingel je stále v raných fázích výroby, kteří právě dokončili své první fázi nad jedním z hlavních tepen Rotterdam, Schiekade.
Stejně jako High Line, plánuje vyčistit pusté oblasti kolem schůdný mostu bude dělat to ideální pro romantické procházky a objevování méně vyšlapaná části Rotterdamu. A stejně jako High Line hadi nad rušnými obchodů, restaurací a barů, několik vyhledávaným po hotspotů již začaly objevovat pod podloubím na Luchtsingel. Na takovém místě jeHofbogen ( nyní volalMini Mall locals), který je domovem pro kavárny, vintage obchody, bary a restaurace u jednoho z nejoblíbenějších českých mladých kuchařů, 24-rok -starý Jim de Jong. Měsíců stará jídelna, nazvaný De Jong, získává mnoho Buzz pro své květiny, byliny a zeleninové menu, které nabízejí jídla, jako jsou studené uzeným lososem pokryté tulipánů listů a domácí slaninou podávané přes místní květiny.