-
Jak před události, zkontroloval jsem se s hlavními letišti a leteckými společnostmi, aby zjistili, o některých dříve uvedených inovací cestovních tech, že jsem testoval v letošním roce.
Do- it- yourself stravování v branách
Dne 27. června v Las Vegas " McCarran Airport otevřel třetí terminál pro vnitrostátní a mezinárodní lety. Na všech 14 z terminálu branami - kde JetBlue jehlavní letecká společnost - jsou self- stravování stanice, kde cestující skenovat jejich palubní vstupenky otevřít automatizované odbavení brány a palubě letadel na vlastní pěst.Ostatní letecké společnosti jsou s pohledem upřeným na stejné technologii jako náhrada za brány pod dohledem personálu. V loňském roce, Lufthansa nainstalován podobné brány v jeho třech nábojů ve Frankfurtu, Düsseldorfu a Mnichově.
nikdy ztratit další zavazadlo
McCarran třetí terminál také zavedla high - tech zavazadel systém řešení, kde letiště pracovníci přikládají značku vložený s radiofrekvenční identifikace ( RFID ) čip pro každý zapsaného zavazadla. RFID čip vysílá unikátní signál, podobně jako rozhlasový vysílač.RFID tagy mohou být skenovány snadněji a rychleji než značky s čárovými kódy, které pomáhají posádky správně směrovat sáčků a najít ztracená ty. Letiště má nainstalovaný 55 čidel na letišti sledovat tašku na každé zastávce, z dopravníkového pásu na kolotoči. Je toprvní americký letiště obejmout technologie, i když některé non -US letištích, jako je v Lisabonu a Miláně, a letecké společnosti Qantas, jako experimentovali s RFID.
Instant upgrady, zatímco front k letu
Letos na podzim, bude rozpočet dopravce Easyjet testovat "Halo" zařízení - tablet počítačů, které jsou připojeny bezdrátově na letecké společnosti rezervační systém a umožnit letecká posádka chodit mezi cestujícím v terminálu a zpracování jednoduchých transakcí, aniž by se omezovaly na jejich umístění na stupních vítězů v stolních počítačích. Tyto transakce mohou zahrnovat vylepšení, jako je přednostní nástup do letadla nebo více místa pro nohy, aletecká společnost testuje technologii na letištích v Amsterdamu, Barceloně, Basileji, Edinburghu a Ženevě.Tag vlastní pytel
Toto léto Alaska Airlines se stal první americká letecká linka pro instalaci stroje, které umožňují cestujícím označit své vlastní tašky. Po úspěšném pokusu na Redmond letišti, v Oregonu, byly stroje do užívání u letecké společnosti hub, Seattle - Tacoma International, ve Washingtonu.Zatímco stroje jsou běžnou praxí mimo USA, automatizované zavazadla kontrola jenový postup pro Američany. Cestující na letiště kiosku vytisknout tašku značky, dát značku na zavazadla a pak předat tašku s agentem, aby na dopravním pásu. Zatímco technicky dávat cestovatel více práce ,automatizované řízení dává časté letce šanci, aby se nestali utápí ve frontách za nezkušené cestovatele při kontrole zavazadla.
Alaska Airlines se chystá přidat stroje v letošním roce na letiště v Fort Lauderdale, Florida, Philadelphia, Pennsylvania, Monterey a San Diego, California. Ostatní letecké společnosti jsou také vyšetřuje technologii. American Airlines je debutovat self - značkování kiosky pomalu v průběhu příštích dvou let, s letištním zařízení již provozních v Austinu, Texas, a jsou přidány do New Yorku, Chicagu a Los Angeles.
obličeje skenování
Londýnské Heathrow Airport potřeboval bezpečnostní řešení pro svou společnou odletovém prostoru, kde se cestující odchodu na domácích a mezinárodních letů i čekat, než byl předvolán na jejich brány. Letiště obává, žemezinárodní cestující mohl vyměnit palubní vstupenky s někým v salonku a plížit se na domácí letu, tedy vyhýbání se imigrační kontrolu.začíná v září, cestující v terminálech letiště Heathrow je jedna a pět ( které pokrývají mnoho, ale ne všechny, mezinárodní lety), bude mít jeho nebo její tvář naskenované pro identifikaci při vstupu a opuštění odletu oblast.
například jít k bráně chytit letadlo a cestující krok až do automatickou bránou a mávat jejich čárovým kódem, palubní vstupenku přes skener. Pak budeinfračervené světlo blikat přes Každý stupeň tváři, přičemž asi pět sekund, v průměru identifikovat osobu - dokonce inervózní jedno -. Od do 3 stop pryč
Stroj bude odpovídat představy o cestujícího tvář s obrázky v databázi, které se vykazují, pokudcestující prošel starší sadu automatických bran pro vstup do odjezdu prostoru. Pokudidentita zápas je úspěšná, bude automatické otevření dveří
Ale obličeje skenování může být také použit pro dosažení dalších účinnosti. Pokud budou úspěšní, mohou letiště využívat obličejové skenery doplnit jiné metody na ověření totožnost cestujícího, například odhalit, kdo má povolení ke vstupu do první třídy nebo společenská místnost.
Další generace iris skenování pro identifikaci
Mezitím, Londýnské letiště Gatwick experimentuje s iris skenování řešit stejný problém. Jeho jižním terminálu odlet oblast je takéspolečná místnost, kde domácí i mezinárodní cestující mix, tak to vybaveni vchody a východy do salonku s 34 AOptix Insight zařízení VM duhovky, který dokáže nahrávat jedinečné vzory vytvořené na kosatců vspolujezdce oči, kteréletiště ukládá dočasně jako forma identifikace. Podobné tomu, co Heathrow dělá s tváří skenování, musí být cestující naskenovat jít a vyjít z odletové haly.Old iris skenery požaduje cestující, aby v klidu do práce, které jsou často způsobeny zpoždění a chyby. AOptix tvrdí jeho příští generace strojů na Gatwick jsou mnohem rychlejší a může rychle skenovat osobu na dálku, a to ineklidná osoba stojící až 6 stop daleko. To trvá asi osm sekund zaznamenat vzor pro obě oči na cestujícího prvním programovém cyklu a asi dvě sekundy v následujících testů rozpoznat později.
Proměňte svůj mobilní telefon do palubní vstupenku
Asi 15 % telefonů Android, nebo asi jeden milion nové prodaných každý den v průměru, nyní obsahují téměř Field Communication ( NFC ) čipy, které mohou vyzařovat krátkého dosahu signálu, který přenáší data, i kdyžje přístroj vypnutý. Tyto čipy zase telefon do platebního nástroje, podobně jako karty, které metra dojíždějící použít k otevření turnikety v Hong Kongu a Londýně, a tyto čipy také umožňují telefony být používán jako náhrada za čárových kódů na bázi palubní vstupenku.iPhone ještě nemá k NFC - povoleným čip, i kdyždalší vydání, bude představen na podzim, možná.
Letos v létě Japan Airlines začal instalovat NFC zařízení na svých velkých centrech v Tokiu, Ósace, Nagoji, a Okinawa, se stalprvní leteckou společností na celém světě k tomu, aby chytré telefony s NFC čipy působit jako palubní vstupenky pro cestující odlétající na domácím trhu, zmírnění cestovatele třeba zápolit s leteckou aplikaci nebo příslušného e-mailu najít čárového kódu v současné době používá v mobilních palubní vstupenky. Samozřejmě, pokud vaše brána, letiště nebo letecká dosud nainstalován NFC senzory, budete ještě muset spoléhat na staré průchodu čárových kódů stravování systému.
technologie je pečlivě zvažována jinými leteckými společnostmi, které touží využít NFC čipy pro ukládání časté čísla leták účet, který by mohl umožnit přístroj držitelům přístup k soukromým salonky.
Nejvíce prominentně, SAS Airlines má od března, byly zve 50000 členů svého EuroBonus o často cestující osobě program používat NFC - povoleným čtenářům na svých bran na letištích ve Skandinávii pro lety v rámci regionu. Časté letci, jejichž telefony nejsou zatím NFC -enabled mohou místo nálepky, které obsahují NFC čipy připojit ke svému telefonu na stejné dávky.
Ostatní letiště testování NFC technologii patří Francie Toulouse -Blagnac a několik australských letišť vrata provozované Qantas. Čtyřicet z 50 největších leteckých společností říkají, že budou experimentovat s NFC technologií v příštích dvou letech, podle leden 2012 průzkumu společnosti SITA, nebo Societe Internationale de Telekomunikace Aeronautiques.
Sean O ´ Neill jecestovní tech sloupku pro BBC Travel. Inovace se nejvíce chtějí vidět, je prostornější režijní koše.