-
Jedním z prvních kroků v cestě k opravdové častého - flyer - dom je výběr jednoho nebo dvou leteckých věrnostních programů a zůstane loajální k nim získat míle a nyní výsledné výhody, jako například aktualizace nebo přístup k kratších tratích.
Ale jen málo cestující mají skutečný " volbu " mezi leteckými programů. Toto rozhodnutí do značné míry závisí na tom, která letecká společnost ovládá jejich rodné letiště, které destinace létají nejčastěji. Pro obchodní cestující, mohlobýt rozhodnuto o zaměstnavateli, které mohou být sjednány zvláštní slevy a vyžaduje použití konkrétního dopravce nebo jeden ze tří světových aliancí leteckých dopravců :. Oneworld, aliance SkyTeam a Star Alliance
Ale vzhledem k tomuvolba, loajalita k jednomu nebo dvěma dopravci případně vyplatí v podobě vstupu do posvátné sálech letecké " elitní " stavu, poskytnutí řadu cenných výhod na Vámi zvolené letecké společnosti. Ale co může být ještě důležitější na globální cestovatele je, že tyto výhody rozšířit na Alliance dopravců partnery po celém světě.
Například si představte, že jste členem US - založené Mileage United Plus plánu a chcete míle na svatební cestu do Santorini na řeckých ostrovech. Bez aliance, můžete použít své míle na létat tak daleko, jak Londýně nebo Frankfurtu, a pak byste si koupit jízdenku na jinou leteckou společností se dostat do Santorini. Ale protože Lufthansa ječlenem Star Alliance, jako je United, vaše vstupenka vykoupen kilometrů by mohlo zahrnovat nohu z Frankfurtu do Athén. A protože Řecka Aegean Airlines je takéStar Alliance partnerem, můžete přidat na krátký let z Atén do Santorini. Reverzní platí pro člena Miles egejského & Bonus plán, který může chtít cestovat do Spojených států.
" Možná jste slyšelirčení " Marry dívka nebo chlapec, ale můžete skončit manželstvírodina " -totéž platí při volbě letecké společnosti a jejích spojeneckých závazků, " řekl Henry Harteveldt ,cestovní ruch analytik atmosféra Research Group v USA.
Stejně jako letecké společnosti si vyberete ,aliance si vzít do jestále důležitým faktorem, který může mít vliv na letiště zkušenosti, vaši schopnost inovovat, vaši schopnost vydělat si cení letecká společnost elitní postavení, snadnost, s kterou vyděláte, nebo vypálit časté letáky km ,cena, kterou za letenky zaplatíte, - a to i pokud budete mít své těžce vydělané dovolenou
." Jako věrnostních programů ," nejlepší " globální aliance jealiance, která pracuje pro vás nejlepší, vzhledem vaše cestovní vzory, " řekl Tim Winship, editor FrequentFlier.com. " Jak tie- jističe, by nejprve pokrytí [ počet podávaných měst ], druhá bykvalita s partnerskými aeroliniemi. "
Abychom vám pomohli najít ten, který vám nejlépe vyhovuje, zde jezákladní nátěr na světových tří globálních aliancí, které jsou uvedeny níže v abecedním pořadí :
Oneworld
Ze tří globálních aliancí, Oneworld jenejmenší z hlediska počtu členských leteckých společností (12) a počet míst ( 766 ). Ale na to, co chybí v množství, to dohání v kvalitě s velkými hráči, které létají do ikonických míst služební cesty, jako je Londýn, New York, Tokio, Sydney a Hong Kongu.Větší členy jsou American Airlines v USA, British Airways / Iberia v Evropě, Qantas v Austrálii, LAN v Jižní Americe a jak Japan Airlines a Cathay Pacific v Asii. Menší členské nosiče zahrnují Finnair, Maďarska Malév, Royal Jordanian a Ruska S7 Airlines.
Oneworld nedávno rozhodla podat Indie Kingfisher Airlines do náruče, vyplňuje velkou mezeru v její globální pokrytí. Nicméně, můžeodhalení dopravce těžké finanční situaci a zpoždění jeho přijetí, a prodloužit bolest způsobenou tím, že postrádá partnera v jednom z klíčových růstu trhu, jako je Indie. Aliance také postrádá významný pokrytí v Africe.