-
Konkrétně, obchodní cestující se hrnou do Brazílie, Rusko, Indie, Čína a Jižní Afrika ( BRICS ), kdehospodářský růst je zvyšování cen na a nutit náklady v těchto destinacích stoupat. Například, v Hong Kongu ,vstupní branou do pevninské Číny, průměrné ceny za pokoj se zvýšila téměř o 30 % od srpna 2010, v souladu s HVS, globální pohostinství poradenství.
" Společnosti z Austrálie, Singapuru, Hong Kongu a na Středním východě jsou cestování do Indie a Číny. Jsme také svědky cestovní objem do Latinské Ameriky od společností se sídlem v Británii a USA, " vysvětlil Felicity Burke ,globální ředitel Travel Solutions FCM ,cestovní správcovská společnost.
Pro ty, kteří s rozpočty táhly až do maximální, flexibilita je nynímódním pojmem. Ve většině případů, lze úspory nalézt rezervaci s dostatečným předstihem možné ( čtyři a více týdnů dopředu, spíše než jeden týdně) a vyjednávání firemní slevy na trasách, které používáte často v průběhu celého roku.
Zde jsou některé další rad :
Hotely
Rezervační kanceláře jednou držel převahu při hledání levnějších hotelové pokoje, ale nyní půjdou přímo do nemovitosti jemnohem jednodušší, zejména v rozvíjejících se trzích." Obecně" novější "místo pro obchodní cestující, tím více mají tendenci přiklánět k známosti velkých jmen, " řekl Maurice Veronique, generální ředitel společnosti Travel By Appointment ,korporátní cestovní poskytovatele. Ale hledám orgánů místní nebo regionální hotelových značek může ušetřit peníze, ať už je toRotana na Blízkém východě nebo v Shangri-La je v Asii.
Inteligentní Bookers se také podívat na dobře známých značek, které se s rozvětveným do více hospodářských nabídky, stejně jako luxusní Taj Indie a Oberoi hotelu skupin, který vyvinul cenově dostupné bránu a Trident značky resp.
vzkvétajících BRIC trhů, hotely jsou také objevují jako houby po dešti, a mnohé z nich nabízejí slevy při prvním otevření. Zeptejte se svého podnikání cestovní kancelář nebo cestovní správcovské společnosti udržet přehled o místním hotelovém trhu. Mějte obzvláště bedlivě hotelů, které se nacházejí mimo centrálních obchodních čtvrtí, ale nabízí kyvadlovou dopravu do města -. Že Saadiyat Island v Abu Dhabi nebo Tsim Sha Tsui v Hong Kongu
tras Air
Rozvíjející se trhy přijaly k ne -ozdůbky modelu letecké jako kachny do vody, od Air Asia v jihovýchodní Asii, aby Indigo a SpiceJet v Indii. " Tam je rostoucí pocit, že místní dopravci může nabídnout skutečnou hodnotu za peníze, aniž by byla ohrožena službu, " řekl Veronique.při rezervaci letenky, nejsou okamžitě vybrat starší nosiče že jste se seznámili s doma. Jdi na hub and spoke model, kde letíte první město, které se chová jako rozbočovač pro hlavní globální nebo rostoucí regionální leteckou společností, a odtud můžete letět do cílové destinace. Buďte vynalézaví, například mnoho Blízký východ nosiče - Emirates, Qatar a Etihad - nabízejí velmi atraktivní ceny z Evropy a Severní Ameriky na rozvíjejících se trzích v Asii a Africe
.Přímé lety, rezervace last minute v business třídě mohou být také bolestně drahé. Nová globální letecké spojení objevit se po celou dobu, takže non - přímé, non- tradiční cesty atraktivní pro obchodní cestující na rozpočet - Finnair přes Helsinky může býtdobrý způsob, jak pro Evropany, aby se do Číny, například, ale pouze v případě, máte více času než peněz.
zábava
Posezení v salonku hotelového řetězce, restaurace nebo baru a navršení horentní účet neníjediný způsob, jak zapůsobit na své klienty na nově vznikajících trzích. Ty by mohly být stejně úspěšní při své pákistánské obchodní partnery pozor na místní čínské jídlo v Islámábádu, nebo seznam ruských dealmakers ven pro tapas v Moskvě.nejlepší rada je udělat si domácí úkoly před odjezdem. Zeptejte se svého místního kanceláře pro návrhy, průzkum své sociální sítě, jestli někdo byl do cíle dříve, a přečtěte si recenze restaurací a blogy on-line. Budete překvapit své klienty a obchodní cestovní rozpočet.