-
Pro většinu Londýňanů, požitky světově nejstarší podzemní systém zmizel už dávno, ale jeden muž je zaměřen na to, aby se město pád zpět do lásky s metrem.
Tam je asi 40 opuštěných nebo nevyužitých Stanice metra v hlavním městě Anglie - obrovské jeskyně prvořadý nemovitostí jít na odpad v jedné ze světově nejdražších měst. Jako dopravní vzory změnila v průběhu minulého století ,podzemní síť sílily a ubýval, s novou stanici otevírání a zavírání dalších, aby pokryla poptávku.
cestujícíTube můžete ještě dostat zvláštní pohled na opuštěné stanici - je tam jeden sotva viditelná mezi Tottenham Court Road a Holborn na Central Line, která až do roku 1932 sloužil na Britské muzeum. Ale normálně, až na zvláštní městské explorer nebo homosexuál nelegálně uklouznutí na tratích pro nosem kolem nebo tanec, to tajuplný svět stínů a duchů byl všichni ale zapomenutý.
Ajit Chambers jebývalý město Londýn bankéře, kteří přestat finance nastavit staré londýnského metra společnost v roce 2009, který je leasing podzemní pozemek od města. Doufá, že se transformovat tyto staré stanice do pole nočních klubů, muzeí, restaurací a galerií, soustružení podzemní Londýn do města v nejnovějším turistickou atrakci. Chambers nedávno vyzval mě pod zem u metra Brompton Road stanice v západním Londýně, který chce proměnit v restauraci a muzeum v čase pro 2012 olympijských her. Tam jsou také plány na veřejné cesty válečných Rooms.
Nadzemní, jestará nově založená budova na Brompton Road, což jekousek od Victoria and Albert Museum, používanou Ministerstvem obrany pro Cadet setkání armády a společenských akcí. Dole jestanice metra sama nebyla použita v žádné funkci od roku 1950, a který není součástí pracovního podzemní sítě od roku 1934.
Oblečený v kombinéze a botách, byl jsem veden přes zamčené dveře a dolů do prázdna, můj malý hořák snaží bojovat proti hřišti černé. Schodiště spirále dolů k přistání, která vedla k sérii kruhových pokojů, některé s obsahem původní mechanické zařízení, které kdysi vyčistit vzduch pro ty, kteří pracují zde. Všechno bylo pokryté silnou vrstvou špíny, z staromódní kování kovových lehkých dveřních klik a zábradlí. Tam byl ještě známky a plakáty na zdi ,trochu vybledlé a rozedraný, zbytky 50. let ve stylu varování, aby nekouřili, nebo použít zápasů tam.
Během druhé světové války ,ministerstvo obrany používá Brompton Road stanici jako vojenský bunkr, a Winston Churchill sám je řekl, aby drželi strategie setkání tam. V jednom z pokojů je ještěmapa Londýna přilepená na stěnu z válečných konferencí, které se konaly. Zobrazení fotografií v hale v patře budovy armády ukazuje banky telefonisty sedí v místnosti, zatímcoskupina generálů štíhlých nad stolem, tlačí značek kolem mapě. Brompton Road je také rumored být tam, kde byla nacistická náměstek Rudolf Hess rozhodl, když byl zajat po crash - přistání lehkého letadla ve Skotsku v květnu 1941. On byl zřejmě přichází vyjednat mírovou dohodu a byl převezen do Brompton Road pro " poradu ". Hess byl nakonec pokusil v Norimberku a zemřel ve vězení v roce 1987.
Chambers doufá, že zase nižší úrovně stanice do muzea a výstavní prostory, a vybudovat restauraci a střešní bar výš. On také plánuje transformovat 28m dlouhou ventilační šachty do podzemní horolezeckou stěnou. Je toambiciózní projekt - jen se snaží vyčistit 60 roků v hodnotě nečistot je jenprvní úkol při získávání místo až do požadované úrovně bezpečnosti a ochrany zdraví pro veřejné použití. Ale Chambers je optimistický. Jakmile Brompton Road je dokončena, vysvětlil, že bude obrátil svou pozornost na opuštěné Aldwych nádraží v centru Londýna, který byl použit pro Tube místech v hollywoodských filmech jako V jako Vendeta, smíření, and28 týdnů později. Pokud to funguje, by jeho plány udělat proměsto je podbřišek, coLondon Eye udělal pro jeho panorama.