-
Do 1. června,USA pro bezpečnost dopravy ( TSA ) bude mít odstraněny celkem 250 celého těla se zpětným rozptylem skenerů z letišť v USA - stroje, které byly kritizovány pro generování příliš podrobná osobní obrázky z nízkých dávek rentgenového záření.
TSA byla nahradí ty stroje s těmi, které používají pásmu milimetrových vln technologie, které vytvářejí obrazy, které lépe chrání soukromí cestujících a spoléhají na rádiových vlnách pro kontrolu zbraní a výbušnin.
přesunout TSA je dalším příkladem toho, jak vlády po celém světě boje poskytnout efektivní zabezpečení při zajištění soukromí cestujících a efektivní fronty. Jako takový, letiště v USA jsou zkoušení nových bezpečnostních opatření - včetně rozpoznávání obličeje a duhovky skenery -. Směřující k dosažení tohoto obtížné rovnováhu
Managed začlenění
Aktuálně na hraničních přechodech na Indianapolis a Tampa letiště v Indianě a na Floridě, respektive ,TSA testuje systém nazvaný "řízená začlenění ", ve kterém úředníci prohlídku fronty, někdy s výbušnými - čichání psů, a zvolte cestující se přestěhovat do rychlých bezpečnostních pruhů.proces - také známý jako chování detekce - zahrnuje každého cestujícího, který má rozhovor s důstojníkem, který se ptá na otázky při pohledu na známky strachu. Cestující, kteří se chovají podezřele mohou být podrobeny sekundární screening opatření, jako je více invazivní sestřelí pat. Podobný experiment se ucházel o 60 dní na Logan Airport v Bostonu v roce 2011. Je tu ani slovo o tom, zda tento systém bude nasazen na jiných letištích po celé zemi.
nevýhodu, někteří kritici, jako autora a bezpečnostní konzultant Bruce Schneier, řekl policisté vykonávající chování detekce jsou náchylné k rasové a etnické profilování, neboneoprávněné vyčlenění jednotlivců založených na stereotypech. Takové profilování se stalo často na evropských letištích, podle 2012 studie konsorcia modelování chování pro bezpečnost na letištích.
PŘEDEM ZKONTROLUJTE
Od října 2011TSA bylo testování PŘEDEM ZKONTROLUJTE ,programu, ve kterém cestující dobrovolně zaregistrujte pozadí kontroly na oplátku za přístup k rychlejších pruhů na hraničních přechodech. Rozšířená loni 35 hlavních amerických letištích, včetně nejnověji San Francisco International a Baltimore Washington ,služba je elitní věrnostních programů členů pro Delta, United, American, US Airways a Aljaška - na pouhých pět letecké společnosti v současné době účastní. PŘEDEM ZKONTROLUJTE je zdarma k častým letáky, ale ostatní cestující muset zaplatit poplatek za podání žádosti požádat prostřednictvím USA pro cla a ochranu hranic je důvěryhodné cestující programů, jako jsou globální vstupu.Kritici PŘEDEM ZKONTROLUJTE říci, že technické závady, jako jsou drobné nesrovnalosti v tom, jak jsou informace cestujících prezentovány v různých databázích, často brání řádnému fungování systému, což vede k osobní zpoždění. Například, pokudtištěný záznam má cestujícího uprostřed původní, alepočítač má cestujícího úplné střední jméno, můžesystém neprovede řádné zápas. TSA odpovídá, že je pracovní uvedeny smyčky v systému.
kontrolní stanoviště budoucího
V roce 2011 ,International Air Transport Association navrhla kolekci bezpečnostních vylepšení letištních že daboval " checkpoint budoucnosti ". Cestující prověřeni přes ověření spolehlivosti by mít biometrický identifikátor, například jejich otisku nebo duhovky vzor, do cestovního pasu nebo jiného cestovního dokladu. Po příjezdu na letiště, bycestující budou směřovat do jedné ze tří jízdních pruhů - Známý cestovatel, Normal nebo Enhanced Security - podle jejich biometrického identifikátoru. Někteří cestující obdrží intenzivní úrovně kontrol, jako je hands -on pat - sestřelí, zatímco jiní by urychlilo přes.Na testovací centrum v lásce Dallas " Field Airport, mnoho z nápadů IATA experimentuje s v prototypu checkpointu, podle USA Today. Jedním z vrcholů je použití nové generace bezpečnostních kamer, s objektivy, které jsou dost ostré na to, aby vidět tváře cestujících z dálky v mnohem ostřejší a zřetelnější podrobněji než současných kamer na většině letišť v USA a může přenášet ty high - definice obrázky na ruční zařízení prováděné stráže hlídkující na letiště. V současné době, stráže většinou používají méně sofistikované kamery, které vysílají pouze na monitory v pevných místech. Úředníci na Love Field doufám, že k nasazení lepších kontrolních bodů v rámci příštích třech letech.
Bohužel, nové systémy jsou drahé. TSA Roční rozpočet je $ 8 miliard ročně ,částka, kterou někteří lidé považují za v poměru k relativní dárky hrozeb terorismu.
Sean O´Neill jecestovní tech sloupku pro BBC Travel