-
Mallorca Spálená velmi velkou pojistku. To je moje první myšlenka po probodávat mimo dalším pretty- ale- identikit vísce, protože jakmile jsme se nechat bezprostředním okolí ,noční obloha se zalomí kolem Cayman jako černou sametovou rubáše, soustruženíled - bílá Porsche do slabě zářící, neklidný duch. Být uvolnit v novém Cayman R ,odlehčená a zpřísnila verze jednoho z nejvíce užitečných sportovních vozů v existenci, až silnice horské Mallorky v noci zní docela v pohodě, ale věřte mi, v tomto bodě jehrozné, gut- varu pocit frustrace běží skrz mě jako špinavé infekce. A to nemá nic společného s riskantní tapas.
Faktem je, že jsou právě žádné pouliční zamítne dokonce i mlhavou náznak o tom, jakým způsobemcesta vede. Ani jeden. Jakékoliv okolní starlight nebo Moonglow je rozptýleno těžký mrak, acesta je prostě příliš klikatých dostat nějakou solidní představu o směru. Wraithlike malý Porsche je vybaven vynikající volitelných xenony, ale je to stále není možné řídit i nejasně rychle, aniž byste riskovali nepohodlné smrt. Horší je, že silnice jsou vlastně docela dobrý. Ale můžete cítitdoomy klesne inkoustových hrany, a rohy mají nepěkný zvyk utažení na poslední chvíli. Stejně jako se snaží narazit na velké místnosti v naprosté tmě, můžete cítit prostor, i když ji nevidíte, a pás podél hrbení, čeká na okamžik, kdy se setkáte s scenérii s vaším obličejem. Je to všechno o důvěře, a já jsem zřejmě vlevo dolu u hotelu.
Nemůžu tomu uvěřit. Nadanéhardcore Porsche apohoří, a já si ani najít slušnou krvavou cestu řídit jej.
Bruska na bod doma jeohromující pocit potenciálu v této nejnovější Cayman. Ghosting prostřednictvím těchto oranžová osvětlených vesnic Mallorky ,R hrnčíři s úžasnou lehkostí, jízda lepší než standardní Cayman S, přesto, že je snížena o ne- zanedbatelná 20mm, jinak se graunch přes zpomalovače, sání boule do tlumičů, jakomalý, dokonalý kouzelnický trik. Na lehkých škrtících otvorů, se 330bhp 3,4 zvuky, upřímně řečeno, jako má fouká výfuk ,seznámit s plochou šest chrapot podobný pes kašel až k angora svetr, ale na krátkých zábavě až tři čtvrtiny otáček - rozsah, kvílení začne stavět. Stejně jako jsem se pomalu na další obce. Frustrace se stáváznámá - a nekonečně hořká - chuť v zadní části krku
.Nakonec jsme se zastavili, aby se snímky v ospalé vesnici a okamžitě způsobil rozruch. Mohlo by to býtpohled na dva muže montážních fotografickou plošinu, která vypadá jako nějaký obležení motoru uprostřed ulice na 1am, nebo by to mohlo býtCayman. Mallowy zakolísání v drsnou starou dámu zamíchá přes hrabat nás svou vycházkovou holí, a tak jsem úsměv a bod uPorsche, napodobovat obraz - přičemž v nějaké bizarní noční verze Dejte nám Clue, stále tábor během celá mlčící výměnu. Zřejmě spokojen ,kožovitá starý matriarch klepe na straně hlavy, body na mé tváři a vlní pryč. Má ráda Cayman. Má ráda pevnou zadní spoiler. Má ráda masírovat karoserii ,mascara´d černou světlometu - obklopuje. Má ráda sedmdesátých grafiku dolů na stranu, a ona miluje lehké černé kola. Dokonce má rád interiér, zdobené, jak je to v krvi - kůže a bílého plastu jako nějaký futuristický jatkách. Pravděpodobně.
Co ona neví, je, že pokud to bylo až na čisté zdůvodnění, tam by se zdají být velmi malý smysl v R. srovnání se standardní Cayman S, je to o trochu nižší ,trošičku rychlejší ,smidge silnější by 10bhp - i když točivý moment zůstává stejný - má více přítlaku (15 procent vpředu a 40 procent vzadu) atad menší váhu. Připouštím, že 55 kg redukce hmotnosti je významná v autě této velikosti, čímž se jejich celkový počet na 1295 kg, ale pravděpodobně neslevit.