-
Sedm autobusy s otevřenou hop -on hop - off platformy na zadní ulicích hitu centru dne 20. února, běžící na trase 38, mezi Victoria Station a Hackney,východní Londýn sousedství.
Mezi 1950 a 2000s, královské červené dvojité deckers sported výrazné otevřené platformy v zadní části. Ale v roce 2005, úřady se tento model routemaster z provozu, nahradí ji verzí, které mají pouze vchod na přední straně.
Město také přidal tzv. " bendy ", nebo kloubová, autobusy, protože by mohly nést více cestujících, a to díky otočné střední části. ale místní obyvatelé nenávidí náhradních vozidel .společná stížnost byla, žeprodloužená délka autobusů zavrčel provoz na mnoha úzkých, klikatými uličkami. Takžeměsto vytáhl, že návrh z ulice v roce 2011, takže pravidelné double - decker autobusy v provozu a přepravou bendys do jiných měst ve Spojeném království, které mají více prostorné ulice. Úředníci pak běžel designérskou soutěž, zdalépe autobus mohlo být vynalezeno .design, který vyhrál, Thomas Heatherwick a Wrightbus, obnovil otevřené zadní plošiny.
oživil Routemaster design dodává druhý schodišti k urychlení pohyb cestujících. Rovněž tvrdí, že se o nízké 12 mil na galon díky energeticky účinných motorů a interiér - topných systémů. To znamená, že účinnost produkuje 40 % méně emisí, než je aktuální dvojitým deckers, které běží na naftu.
Úspěch tohoto projektu závisí na výsledku tohoto jarního voleb starosty. Pokud kandidát Ken Livingstone porážky současný starosta Boris Johnson, může zabít nové Routemasters, které jsou Johnsona oblíbený projekt a náklady o 1.300.000libra každý, výrazně vyšší než prozaičtější modely. Vítězství Johnson, na druhé straně, může znamenat, že stovky autobusů jsou uváděny do služby během několika příštích let.
Mezitím, původní 1950 autobusy s otevřenou plošinu v zadní části jsou ještě v provozu na části trati 9, běh mezi Trafalgar Square a Kensington, a trasa 15, běh mezi Trafalgar Square a Tower Hill. Zkontrolujte přepravy pro webové stránky v Londýně pro cestovní mapy a plány, které říkají " dědictví ".