-
Plánování Vaše dovolená 2013 ? Častonačasování při rezervaci záleží více, než která agentura použít.
Historicky, Leden jeměsíc, kdy cestovní kanceláře, a to jak online i offline, spustit největší počet hluboce diskontovaných rekreačních balíčků, kde jsou lety prodávají spolu s hotely. Mnohé z těchto balíčků jsou pro cestování mezi podnikem a září, i když některé z nich jsou pouze pro cesty v rámci několika příštích měsících.
Když přijde na nákup letenky zvlášť, když rezervaci s dostatečným předstihem, není vždynejlepší nápad.
Mnoho studií - většinou zaměřených na letenky prodávané agentur v USA on-line cestovní - byly provedeny na nejlepší čas na nákup letenky, a bohužel, výsledky nejsou tak jasné a definitivní, jak by se zdálo. Alecelkový směr výzkumu se nabízejí několik vodítek, které vám pomohou cestující využít pravidelných vzestupy i pády v letenek, a to jak pro cestování v USA i jinde.
Kayak.com ,metasearch stránky, studoval více než miliardu amerických domácích letenek jsou k dispozici pro nákup po celý rok 2011. Místo zjištěno, žeprůměrná cena, kdy byly vstupenky rezervovat šest měsíců před odjezdem ($ 406) měli tendenci k 9 % vyšší než průměrná cena letenky je k dispozici během tohoto šestiměsíčního období ($ 370), a 19 % více než průměrná cena k dispozicipouze 21 dní před odjezdem ($ 342).
Ale nečekejte příliš dlouho. Jako každý chytrý cestovatel ví, ceny mají tendenci stoupat na skutečně na poslední chvíli nákupy. Studie odhalila, že ceny letenek prodaných jeden týden před odlet tendenci být o 30 % dražší ($ 445), než tomu bylo dva týdny před.
Pro mezinárodní odjezdem z USA, načasování nezáleželo tolik. Lístky byly nejlevnější 34 dnů před odjezdem, ale jízdné v průměru 977 dolarů, což je pouze o 4% nižší, než je průměr ceny jízdného v libovolném bodě v období šesti měsíců před odjezdem, 1.016 dolarů.
staré pravidlo - rezervace vstupenek tři měsíce před za nejnižší ceny - zdá se nyní být z synchronizaci s nejnovější výzkumy
.čase, který rezervovat vstupenky mohou dělat rozdíl, taky. Probíhající studie, jejíž předběžné výsledky byly zveřejněny v Economic Journal v roce 2010 Marc Möller na univerzitě v Bernu a Makoto Watanabe na VU University v Amsterdamu, naznačuje, že letenky zakoupené na celém světě mají tendenci být méně nákladné při rezervaci v odpoledne, spíše než dopoledne. Autoři za úspory statisticky významné, ale neodhalila přesné částky, protože výzkum ještě uzavřít. ( Noční nákupy, však, zdá se nabídnout žádné další úspory. )
Jedním z možných vysvětlení je, že letecké společnosti předpokládat, že lidé, kteří si rezervují vstupenky ráno bývají obchodní cestující, kteří jsou ochotni utratit více peněz. Ale nikdo neví důvod pro jistotu.
den v týdnu, který rezervovat vstupenky mohou také rozdíl. FareCompare. com ,webové stránky, které analyzoval několik miliard jízdného vyhledávání od roku 2007, uvádí, že je v úterý obvykleden, kdy nejvíce zlevněné tarify jsou k dispozici pro vnitrostátní lety v USA.
Nikdo není jistá, proč letecké společnosti mají tendenci psát většinu svých tarifů prodeje na začátku týdne. Ale někteří spekulovali, že je tozvyk odložen z před 15 lety, kdy cestovní kanceláře obvykle pracoval pondělí až do pátku plány a letecká - cen analytiků strávili pondělí chystá zahájit prodej, které se objevily v úterý - dostatečně včas, aby si zákazníci navštívit agenty během zbytku týdne. Cenové analytici mohou nakonec ztratí tento zvyk, i když, jak se přizpůsobit tempu vždy otevřených on-line cestovních agentur.
Co je pravda o načasování obecně nemusí být pravda pro vás konkrétně, tak před rezervací konkrétní jízdenku, zkuste nástroje jízdného předpověď na Bing Travel ,Microsoft -vlastnil stránkách, která analyzuje miliony zpáteční letu trasy denně určit cenové vzory. Po spuštění vyhledávání pro USA vnitrostátní nebo mezinárodní cestu ( s alespoň jedním letišti o trase v USA ), Bing Travel dělá předpověď o tom, zda byste měli koupit, protože ceny jsou Předpokládá se, jít se později, nebo počkejte, protože nižší ceny očekávat. Nezávislý audit svých předpovědí by Navigant ,konzultační firmy, zjistil, že prognózy byly správné přibližně tři ze čtyř časů.
nevýhodu, Bing cena prediktorem funguje pouze na trasách v rámci USA, nebo že patří jeden americký zastávku a při cestách do nebo z Kanady, Evropy nebo v Karibiku, vše během několika měsíců po koupi.
Pointa
Máte nejlepší šanci najít nejlepší nabídku na linkách tím, že svůj nákup v úterý v odpoledních hodinách, asi tři týdny předem pro domácí vstupenky USA a o něco více než měsíc předem na mezinárodních jízdenek.Sean O´Neill jecestovní tech sloupku pro BBC Travel