-
Na cestě dolů na řeku Chicago, náš průvodce nám řekl, že město je architektonické dědictví bylo " na stejné úrovni s Římem a antického Řecka. " Což spíše vzal mě vyvedlo z míry. Ale čím víc jsem se dozvěděl Chicago ,víc jsem si uvědomoval, že to shrnul města hlad hrát na světové scéně - i přesto, že postavený Daleko od hlučícího davu na východním a západním pobřeží, Chicago bylo, a je, rozhodl se třeba brát velmi vážně.
lang="EN-GB"> Od té doby bylo všechno, ale srovnáno se zemí ohněm v roce 1871, Chicago vyvinul veškeré úsilí, aby využila možnost zlepšit sebe : jedna z prvních budov bude muset být nově zrekonstruovány se jeho veřejná knihovna. Od první na světě mrakodrapu, postavené v roce 1884 ( to již stojí, bohužel ) na nové kolo Charles Ferris, postavený pro Světovou výstavu v roce 1893, Chicago se považuje za průkopníka příliš. A vrací se této plavby ,město lemované své břehy - a většina z jeho ulic, abych byl upřímný - v průběhu celého 20. století a dále s architektonickými skvosty šokující odrůdy : Contextualist, neoklasicistní, Beaux-Arts, modernista ...
lang="EN-GB"> Chicago vždy pochopil sílu umění, také v pomoci se vybojovat si silnou identitu ( jeho muzeum umění je ohromující ), a sedí mezi těmito ikonických nábřeží budov Lyric Opera of Chicago ,lákavá směs neo - klasické exteriéru a zlaté secese a art deco interiér. Je to jedna z nejjasnějších šperků v americkém opery koruny, a hrál hostitele pro Marii Callas je jen představené vzhled v Madam Butterfly Pucciniho v roce 1955. V roce 2000, to mělo tu drzost ukrást dirigent Sir Andrew Davis z pod britskými nosem jako jejich hudební režisér. Pokutu rozhodnutím, se ukázalo, jakLyric Opera vzkvétá jako nikdy předtím. A jako by na znamení časů, byla sopranistka Renée Fleming, ne méně, lákal tam v roli kreativního konzultanta v prosinci loňského roku.
lang="EN-GB"> zápasu z vody na druhé straně města, sedí Chicago Symphony Orchestra ( ČSÚ ), pravděpodobně americký nejjemnější, sídlí od roku 1904 v nádherném sále orchestr ,jemný francouzský - ovlivnil prostor, který se rovněž nachází Civic Orchestra of Chicago ,školení orchestr spjata s ČSÚ. A to bylo vždy považováno za americké nejjemnější, ode dne, kdy byla založena v roce 1891 vedoucí centra podnikatel, stanovena jako byl dát svou milovanou Chicago na řádném hudební základ. ČSÚ dirigenti skrz historii prokázat Chicago odmítnutí se spokojit s něčím, alenejlepším : Rafael Kubelík, Fritz Reiner, Daniel Barenboim a Sir Georg Solti který řídil ČSÚ od roku 1969 do roku 1991, a který zůstane Chicago je nejznámější hudební syn, i když nebyl vzdáleně Američan.
lang="EN-GB"> Takže po Barenboim odchod v roce 2006 ,ČSÚ zdálo visí na jejich příští velká věc. Spíše než jmenovat někoho okamžitě ,orchestr čekal ... a čekal ... Dokonce i průběžné vodiče Pierre Boulez a Bernard Haitink začali cítit součástí nábytku. Ale byl to Riccardo Muti, který nakonec svázaný uzel v loňském roce poté, co ne malé přesvědčování. Dne 19. září" Muti éra " začala, zahájila ve velkém stylu na oko - otevření Frank Gehry -navrhl Jay Pavilion Pritzker, který sedí v parku Millenium v Chicagu ,co by kamenem dohodil od města kultovní sochy, Anish Kapoor je Cloud Gate, protože láskyplně přezdíval " The Bean ".
lang="EN-GB">" Muti éra ", nicméně, nebyl jít dlouho, když bylmaestro sražen nemocí a bylo nařízeno, aby se " během několika měsíců zlomit záda. Po návratu, jeho štěstí netrvalo - v únoru, byl Muti převezen do nemocnice poté, co spadl, zlomení jeho čelist během zkoušky. Přejeme mu brzké uzdravení.