-
Podle globálního průzkumu 90 operátorů golfových tour v 35 zemích od účetní firmy KPMG, 60 % provozovatelů golfových tour zaznamenaly nárůst rezervací v roce 2011, ve srovnání s pouhými 38 % v roce 2010. LateRooms.com ,internetové stránky specializující se na hotelových pokojích, nabídka a rezervace, došlo rovněž k 46% nárůstu počtu golfových hotelů vystupoval na svých internetových stránkách v loňském roce. Adresář Golf Shake nyní vypíše 30000 recenzí kurzů po celém světě.
games ´ nárůst popularity, je částečně způsobeno nižší náklady na golf, horlivý cen pro zařízení a bez členství poplatky za některé kurzy. Golf je také stálevíce populární zábavou pro rozvíjející se ekonomiky, jako je Brazílie, Rusko, Indie a Číny.
" Golf se stal více přístupný na mezinárodní scéně, a je méně dusno a elitářský, " řekl Gareth Hunt, ředitel ATP Select ,cestovní concierge služby. " Není to jen die -hard golfové nadšence, ale takéneformální a nezkušené golfista, který se chce zúčastnit. "
Rozvíjející destinací, jako je Turecko, Vietnam a Thajsko jsou vidět čerstvé zájem, zatímco nahoru a přichází hotspotů v průzkumu KPMG patří Itálie a Bulharska. Argentina aDominikánská republika se také stává stále více populární mezi golfisty v USA. Všechny jsme investovali do nových kurzů a golfové infrastruktury, byly některé z nich navrhl známých golfových architektů nebo celebrity designéry.
" Tento druh cestovního ruchu je na cestě zpět na to, co bylo ještě před krizí, " řekl Oliver Ruthemeyer ,golf ředitel Penha Longa ,golf zaměřený letovisko v Portugalsku. " [ Ale ] golf pro mnohé jedalší dovolenou na rodinné nebo obchodní cestu. Pokud lidé mají ke kompromisu, jsou ponechána na golf za sebou. "
To je zčásti důvod, proč provozovatelé golfových tour se staly chytřejší o které nabízejí různé value-for - peníze balíčků, kde se kurz poplatky a vybavení kol často v kombinaci s lázeňské pobyty a pobyty v hotelech.
výkonných cestující, golf je často součástí pre - nebo post- konferenci, nebo firemní akce programu. Většina golfových hotelů nyní 3G mobilní telefon přístup na svých kurzech a bezplatným Wi-Fi v klubovně, což golfisté ponořit dovnitř a ven z práce a snadněji udržují na úřadu.
Podle průzkumu KPMG ,náklady golfového balíčku v Portugalsku a ve Španělsku klesl v průměru o 10 % na 20% mezi roky 2010 a 2011, ale v jihovýchodní Asii cen vzrostl o 30 % na 50 %.
"Faktem je, že existuje příliš mnoho golfových hřišť v některých místech, která je hnací ceny dolů, " řekl Dan Chidley, marketingový manažer na Dartmouth Golf a Country Club v Devonu ve Velké Británii. " I když je to [ i ] dělat to více přístupný a cenově dostupnější což je skvělé pro golfisty. "