-
Vítejte na novém Seville ,čistší, zelenější a více prodyšné metropole, kde kola, chodci a efektivnější elektrické tramvaje toulat. Tento španělský město má pozváni adios k organizované městské chaosu nalézt v mnoha středomořských měst a objal trvalejší výhled.
Kick - začal proaktivní primátora, Alfredo Sánchez Monteseirín v roce 2007 ,blesky tempo " ozelenění " Sevilly vzdoruje jeho laidback fiestu a siestu obraz. V rozpětí pouhých pěti let , Sevillanos zavedli komunitní bike - sdílení systém ,povrch tramvaj ,metro, dva vysokorychlostní vlakové spojení ,pilot auto na elektrický pohon program a - 20 km daleko v Sanlúcar la Mayor - .první komerční solární elektrárna v Evropě
Po desetiletích jízdy chaos ,inaugurace Sevici Sevilly bike - sdílení režimu v dubnu roku 2007 bylo něco dar z nebes, i pro doznal uživatelů automobilů. Sevici byl druhý bike- sdílení iniciativa ve Španělsku ( tam je nyní devět), otevírání několik týdnů po Bicing programu v Barceloně. I přes následné opisovači - Paříž Vélib byl zahájen v roce 2009 - to zůstávápátým největším režim svého druhu v Evropě, s 2500 kol v nabídce. Chyť dvoukolové stroje z některého z 250 dokovací stanice a budete rychle zjistíte, že jízda na kole vyhovuje tento plochý, tišící metropoli.
Většina 250.000 Sevici denních uživatelů jsou lokální, ale návštěvníci mohou využít systému sdílení nákupem sedm -denní skipas online pro 10 eur ( plus 150 eur vratná záloha ). Budete muset pokračovat do nejbližší dokovací stanici a punč v počtu od kódovaného obdržení dostat na kole. Seville má 120 km drah městských cyklotras a prvních 30 minut používání je zdarma. Kromě toho, že je jeden euro za první hodinu a dvě eurhodinu poté.
Cyklistika stanoví Avenida de la Constitución, vdechoval vůni zralých pomerančů, přinese vám v rámci volantu šířce muzejních - queuers, koně a vozíky, a atraktivních Senoritas v červeno- bílé puntíkované šaty - ale ne auta. Centru Sevilly hlavní silniční tepny byly pěší v roce 2007 dělat cestu pro nové tramvajové systému ,Metrocentro.
Původní tramvajová -line -skromný 1.4km v délce - byla rozšířena v roce 2011 tak, aby zahrnula další 1.1km. Současně ,zavedení revolučního na baterie technologie znamenalo, že ošklivé nadzemní kabely mohou být demontovány. Fáze tři tramvajové plánu je rozšířit tak daleko, jak Santa Justa, Sevilla je hlavní vlakové nádraží, kde nové vysokorychlostní vlaky vypraví do Madridu, Cádiz a ( do roku 2013) Granadě.
jetramvajová zastávka přímo před majestátní Sevilly gotické katedrály, její fasáda pozoruhodně grime -free v těchto dnech díky znatelnému poklesu znečištění ovzduší. Tramvaj také spojuje s autobusového nádraží ( na Prado de San Sebastián ) a nové podzemní stanice metra ( na náměstí Plaza Nueva ).
Na rýsovacím prkně od roku 1974, Seville Metro konečně otevřela svůj první řádek v roce 2009. Dvacet dvě stanice šíří přes 18km připojit jižní a západní předměstí s centrem města, a za rozumnou cenu jízdenky začínají na 1,35 eur. Tři další řádky jsou naplánovány být v provozu do roku 2017.
Pokud Seville pověst bláznivé jízdy není již odradit vás, mohl byste zvážit pronájem elektrický vůz, jak obejít. Renault vybral Seville jako město zahájit své tři nové modely s nulovými emisemi v říjnu 2011, a nakonec tato vozidla a další budou moci využít 75 baterie dobíjení bodů, které jsou postaveny v okolí města jako součást Proyecto Movele, vláda-podporovaný plán na podporu auto na elektrický pohon použití.
Nalezení parkování zůstávávěčný problém. Seville vybudovala více než mnoho z jeho tradičních parkovišť, naposledy v března 2011 odvážnou, ultra - moderní Parasol Metropol vPlaza de la Encarnación, který přechovává muzeum ( s Romanem a maurskými zříceniny nalezené na místě ) ,na trhu ,restaurace ,náměstí apanoramatický chodník. Tvrdit, že jearchitektonická ikona v obyvatelné město jádra, tento gigant struktura, domnělý býtnejvětší struktura dřeva na světě, se dá nejlépe popsat jako les hub svařovaných na letícího vafle. K dnešnímu dni je přiživuje tolik kontroverze jakoEiffelova věž kdysi. Ale pro jeho obránců, jeho duch představuje nedílnou součást nového Sevilly, dopředu - myšlení městské experimentu.