-
Rio de Janeiro je přidání něco nového do svých ochranných známek black - and- white mozaiky chodníků : QR kódy. Smícháním technologie s tradicí ,brazilské město je doufat, že přinese jeho odvětví cestovního ruchu v 21. století.
Quick Response, nebo QR, kódy jsoutypem čárového kódu naloženo s informacemi, že při skenování s telefon nebo jiné zařízení, může otevřít webovou stránku, sociální média stránky nebo videa (uživatelé musí nejprve stáhnout aplikaci, k dispozici pro iPhone, iPad a Android ).
Podle Associated Press, Brazílie plánuje instalovat asi 30 QR kódy na průhledy pláží, a historických památek po celém městě, což v Riu zhruba dvou milionů zahraničních návštěvníků každý rok se dozvědět o městě, jak se projít kolem. Když skenovat kódy, budou se přístup na webovou stránku s informacemi o místě, včetně map, historie a upozorňuje v portugalštině, španělštině a angličtině.
První QR kód byl instalován 25. ledna v Arpoador,velkého balvanu ukotvení konce pláže Ipanema. Při skenování ,black - and- white QR code - vložený do již existujících mozaiky vln, ryb a rostlin - poskytuje uživateli informace o pláže a rock. Věděli jste, žebalvan je jmenován pro rybáře, kteří kdysi Velryby lovené harpunou tam ( Arpoador je portugalština pro harpuny vrhače ), nebo žepláž jeoblíbené surfování skvrna na jeho dokonalé vlny, a proto jeho přezdívka, " Praia do Diabla ", nebo Ďáblova Beach.
Samozřejmě, toto je jen jeden z mnoha způsobů, jakcestovní ruch začal zaměstnávat QR kód, aby cestovní kanceláře a služby další tech - friendly. Hotely, letecké společnosti, cestovní ruch a desky se všichni pokoušeli začlenit kódy do své nabídky, s tvůrčí výsledky.
Hotel de Londres v San Sebastianu, Španělsko, podpis Hotely ve městě Jeddah a Mediny, Saúdská Arábie, a Htel Serviced Apartments v Amsterdamu patří mezi rostoucí počet hotelů v současné době vyslání QR kódy na recepční pulty, ve výtazích a na hotelovém pokoji informace o karty, které pomáhají hostům s tipy o tom, kde se najíst nebo co dělat během pobytu.
Evropská dopravce CityJet dělal QR šílenství do hry v roce 2012 tím, že skryje 18 kódy letišť v celé své síti ( London City Airport, Milan Linate a Paris Orly, mezi ostatními) a podporou cestující najít a naskenovat je pro šanci vyhrát řadu cen, včetně cesty do Dublinu, aby testování této společnosti v plném rozsahu pohybu simulátoru.
A Tchaj-wan trumfl to všechno, když to organizuje 1369 místních obyvatel mimo Taipei City Hall dne 2. prosince 2012 na vytvoření největšího světového lidského QR kód. Událost byla navržena na podporu cestovního ruchu na Tchaj-wanu a podporovat rádoby návštěvníci, podívejte se na webové stránky cestovního ruchu Taiwan.
Přes kreativní použití QR kódů, ale to není jasné, zda jsou kódy jsou na lov. Pro začátek, turisté prostě nemusí vědět, co QR kódy jsou nebo které jsou určeny k být zkontrolován smartphony. Kromě toho bude mnoho zahraničních cestující nemá datový pokrytí zahraničí - a pak samozřejmě, tam jsou ti turisté, kteří prostě nemají vlastní smartphony
.Dokonce i mezi smartphone uživatelů, údaje ukazují, že QR code je vytížení tiskárny nízké. Podle comScore, která provádí výzkum na digitálním světě, pouze 6,2 % z publika amerického mobilního naskenované QR kódy v červnu 2011, což naznačuje, žeširoká veřejnost není dosud vědom, nebo zájem, QR kódů.
Což je důvod, proč, řekl Tnooz jezdit tech blogger Nick Vivion, " v tuto chvíli ... tam je prostě jen není mnoho důkazů o široké spotřebitelské přijetí [ QR kódy ], aby ospravedlnil jeho integraci tak viditelně ve městě, jako je Rio ". < /p>
Jaké jsou vaše myšlenky ? Podělte se o ně s námi na naší stránce na Facebooku.