-
desky Dnes zpráv soutěžit s kakofonii hlasů on-line, a to zejména od nástupu sociálních sítí, jako je Facebook, uživatelsky generovaný přehled webových stránek, jako je TripAdvisor a mobilní umístění - založené Doporučení apps jako Foursquare. Přestohrstka vývěskách zůstala překvapivě pružné zdroje pro informace o cestování, s prosperující komunity, jejichž členové vyměnit příslušné tipy každý den.
Tato fóra byly spojeny několika webových stránek, které poskytují podobné, vývěska stylu informace rozhraní, které lépe podobat sociální sítě, ale nakonec, to nejdůležitější v on-line komunitě cestovatelů, není, jak úhlednýweb je --- je to, jak up- to-date a užitečné jeho informace. Zde jsou čtyři znejlepších :
Lonely Planet Thorn Tree
Tato vývěska, běh Lonely Planet ,jednotka BBC Worldwide aTravel BBC partnerem, vyniká v poskytování konkrétní informace, které tištěné turistické průvodce nemají pokoj na pokrytí, jako je například doporučení pro spolehlivé místní průvodce v obskurní městě. Tato stránka má efektivní vyhledávač, ale uživatelé mohou také přejít cestu kolem kliknutím na příslušné podtémat, jako je například fórum s názvem " On Your Bike ", který je pravidelně aktualizován s informací lidi, kteří cestují na kole.Thorn Tree má 1.050.000 členů, což je větší než soupeře fórech, jako je Fodors fóry Travel Talk, Frommers Fóra, Rick Steves ´ Graffiti Wall, reddit je cestovní fórum, IndiaMike (diskusní fórum o Indii cestování ), a TripAdvisor fóra, když tyto další stránky také nabízejí cenné postřehy a živou debatu.
Nevýhodou, trn Tree rozhraní může cítit nesnesitelně zastaralé. Také sestránky nejsou optimalizovány pro prohlížení na mobilních zařízeních, tak hledají odpovědi na chytrý telefon může cítit jako snažit se vyřešit 500 dílků puzzle při pohledu skrz dírkové komory.
V jiném chyby, některá fóra Thorn Tree nezdá tak důkladně moderované jak oni jednou byli, s publicitou - hledám cestovních kanceláří a majitelé hotelů stále moci psát své názory nezpochybnitelnou vedle skutečného radu autentických cestujících. Reddit je cestovní fórum, na rozdíl, může být jen asi 50.000 členů, ale Reddit je mobilní optimalizovaná a její systém s uživateli hlasovat o nejvíce užitečných odpovědí - a tím i podpora jejich větší výtečnosti - slouží jako efektivní náhrada za odborné moderátory.
MilePoint
Tato on-line vývěska má asi 40.000 členů, kteří jsou většinou často cestující obchodní tipy, jak na maximální míle a body v časté letce a jiných věrnostních programů. Vývěska je jen dva roky starý a má méně členů než známější forum FlyerTalk, ale jeho informace jsou stejně jako čerstvé. Uživatelé se mohou přihlásit s jejich účtu Facebook a dostávat " likes " od ostatních členů, pokud významně přispět k společnosti, která umožňuje nezávisle ověřit, jejichž názory stojí za zmínku.MilePoint má také výhodu v tom, že mnoho z jeho těžkých přispěvatelů patří mezi nejuznávanější odborníky na jejich předmětu, jako je Randy Petersen, redaktor a vydavatel časopisu InsideFlyer, a Gary Leff, zakladatel služby ocenění rezervace, BookYourAward. com.
MilePoint také vyniká představovat user- editoval články zvané MilePoint Wiki o tom, jak na maximální míle a body, které dělají lepší práci vysvětlovat základy věrnostních programů o nové členy, než srovnatelné diskusních vláken jinde na internetu. < /p>
Nevýhody do MilePoint patří skutečnost, že vlákna diskuse mohou někdy zdát tenká a nedostatečně podporována. Nedávná diskuse o nejlepších kreditních karet používat získávat body trval na tom, že American Express a Chase Sapphire bylinejlepší, aniž by vždy dodávat dostatek důkazů. Mezitím, tam je taképodíl off - topic diskuze, jako je například nedávné dlouhé vlákno o výhodách a nevýhodách nákupu MacBook Air versus MacBook Pro.
Gogobot
Spíše než psát cestovní otázku nástěnku, kde jsou tisíce anonymních lidí mohla odpovědět, můžete poslat dotaz prostřednictvím Gogobot, které směruje svůj dotaz na lidi v rámci své sociální sítě, kteří uvádějí, že cíl na jejich sociální síťových profilů a fotoalb. Od roku 2010, tato stránka se přihlásil více než milion členů, asi polovina z nich žije v Evropě a polovina v Severní Americe. Přibližně jeden z každých dvou členů využít svého iPhone aplikace pro doporučení na cestách. (Android app přichází letos na podzim ).Nevýhodou metody Gogobot ze " friendsourcing " namísto " crowdsourcing ", je to, že nebudete mít žádné přátele, které prošly na určitém místě jste výzkumem. Vzhledem k tomu, tipy z vaší sítě, Gogobot vám nabídne položek na základě popularity mezi všech svých členů, který může být riskantní, jako můj neoficiální zkušenosti zjištěno, že na místě jsou členové nejsou tak zkušené cestovatele, jako jsou na Thorn Tree nebo MilePoint stránky.
Někteří uživatelé mohou také nelíbí, jak ostré lokty Gogobot může být v marketingu sám. Pokud se rozhodnete použít obrátit se na některého z vašich přátel o více informací o destinaci, příjemce obdrží zprávu, že silně podporuje, aby se připojili Gogobot, taky. Zda to vadí, nebo ne, bude záviset na vašem stylu.
Wanderfly
Tradiční vývěsky často sprawl na příliš mnoho témat, poskytnout inspiraci, na kterých destinací jsou stojí za návštěvu. Wanderfly kroky do této prázdnoty tím, že představuje více než pět milionů uživatelsky generované doporučení a nechat lidi třídit možnosti jejich osobnímu vkusu. Informujte Wanderfly o svých cestovních zájmů, jako je to, zda jste do umění nebo nakupování, astránky budou odkázat vás na doporučení pro dvě desítky měst, může zaujmout základě toho, co lidé, kteří mají podobný vkus se nedoporučuje.rozdíl nástěnku, Wanderfly vybízí uživatele k vytvoření sociálních sítí, jako je profil s avatary a krátké životopisy. Pokud zjistíte člena, jehož doporučení můžete obdivovat, můžete sledovat jejich aktualizaci na jejich nejnovější tipy nebo kontaktovat. Přesto, pokud jde o překročení objevení zajímavé místo v zemi, kde jste nikdy nebyli, Wanderfly není užitečné při plánování hodinu po hodin trasu. V jiném stranu, Wanderfly má nezveřejňované zlomek uživatelů, Gogobot má, což znamená, že v některých dnech to může cítit jako město duchů. Ne iPhone app, alestránky jsou optimalizovány mobilní být viděn jednoduše na tabletu nebo smartphonu.