-
Cost - vědomé turistů, zejména pro rodiny s dětmi byly také vydělávat na apartmány v Severní Americe a Evropě, především, ale stále po celém světě, a pomáhá bóje sektoru do hospodářského útlumu.
srovnání s hotely, servisované apartmány jsou prostornější a bystré ceny. Ceny mohou být až o 30 % levnější než srovnatelné hotelu, pokud zavázat na delší dobu. Ale oni jsou také flexibilní. Serviced Apartments jsou jižsplatné na trhu v mnoha městech po celém světě s obrovskou nabídkou bytů na všech cenových bodů, včetně studia s kuchyňským koutem a čtyři ložnice přístřešky. Můžete si také objednat na jednu noc nebo po dobu jednoho měsíce.
Společné prostory v hotelech mohou být menší než u hotelů a není moc v cestě potravin a nápojů služby, ale mnoho z nich zdarma wi - fi, telefony s přímou volbou, konferenční zařízení, 24- hodinová recepce, úklid a praní prádla, stejně jako satelitní TV a věrnostní body - něco, co se nemusí nutně objevit v dlouhodobém pronájmu
.Oni se odlišili od hotelů tím, že pračky a oddělený obývací a spací prostor. Některé mají více ložnic, což skupiny vedoucích ke sdílení jednotek a ušetřit ještě více peněz na silnici. Mají také plně vybavenou kuchyň a jídelní zařízení, takže máte možnost jíst v nikoli dopřát v drahých restauracích.
Různé apartmány vhodné pro různé klienty. Zprostředkovatelské společnosti nebo globální agregátory jako Apartmán Služby nebo Serviced Apartment Company mohou poradit o vhodnosti. Je důležité si uvědomit, že ne všechny apartmány s hotelovou službou, nebo " Aparthotel ", jak jsou uvedeny v průmyslu, jsou vytvořeny stejně. Star- systém hodnocení, který se vztahuje na hotely není globálně aplikován na obsluhovaných apartmánů, takže je důležité zkontrolovat, zdabyt jste rezervaci má veškeré vybavení, které potřebujete pro Váš pobyt.
Aleskutečnost, že mezinárodní hotelové řetězce, jako je Marriott ( s Executive Apartments ), InterContinental ( s Staybridge Suites ) a Accor ( s Adagio ) se vešla do tohoto trhu jeznámkou toho, že tam je očekávaná poptávka obchodních cestujících hledali něco mimo běžné hotelové volby. V USA byly zařízené apartmány jsou označováni za "prodlouženém pobytu ", akoncept je již dobře zaveden s hotelovými značkami, jako je Hilton, Hyatt a Westin.
Přesto povědomí firemních cestujících odbavených bytů jako životaschopná alternativa k hotely ještě dlouhou cestu. Nezávislé značky v tomto odvětví stále nemají vliv mezinárodních hotelových značek, z nichž mnohé jsou známými jmény.
Je také těžké změnit zakořeněné návyky hotelová rezervace. Ne všichni agenti obchodní cestovní nebo společnosti Travel Management mají možnost si objednat apartmány s hotelovou službou po dlouhou dobu prostřednictvím svých tradičních počítačových systémů. I když, pokud se jich zeptáte, budou rezervovat přímo s různými Serviced Apartment společností.