-
To by mohlo býtnejvětším překvapením roku 2012 :. Americké vzdušné cesty k výraznému zlepšení pro cestující v loňském roce
To je podle nového žebříčku leteckých společností USA vydala minulý čtvrtek v deníku Wall Street Journal ( WSJ ), s použitím dat z FlightStats.com a ministerstvem dopravy, který dohlíží vzduch a další dopravní techniky v USA.
Zpráva zařadil sedm hlavních leteckých společností - Alaska Airlines, American, Delta, jetBlue, Southwest, United a US Airways - podle šesti kritérií : pozdní letenkách, zrušené lety, extrémní zpoždění, narazil cestující, ztratil tašky a stížností. Top Line zjištění : celková Delta jenejlepší letecká společnost, zatímco Spojené bylnejhorší
.zpráva rovněž odhalila, " pro celé odvětví zlepšení" v letecké dopravě. Téměř 80% vnitrostátních letů bylo na čase, nebo do 15 minut po plánovaném čase, v roce 2012. ( Naproti tomu, 76% bylo na čase v roce 2011. ) Pouze 1,4 % z vnitrostátních letů v USA, byl zrušen v loňském roce, v porovnání s 2,1 % v roce 2011. A co víc, méně lety měl přílišným prodlevám (definované jako 45 minut nebo více ), a tam bylo méně prohry tašky. Nicméně ,zpráva uvádí, žefrekvence narážet cestujících vzrostl, stejně jakocelková míra cestovatele stížností. Dohromady však, že údaje přidal až přátelských nebe v roce 2012.
Cestující na průmysl vůdce Delta užil nejnižší sazby zrušení, podle pořadí, a jedny z nejnižších sazeb pozdních letů, narazil cestujících a ztracené tašky. Horní slot znamenal významný obrat pro Delta, která vznikla v roce naposledy v roce 2010 žebříčku na Journal během jeho sloučení s Northwest. Od té doby ,společnost přijala přísná opatření ke zlepšení jeho účinnosti, včetně obnovení svého zavazadlového systém na svém rozbočovači Atlanta snížit o ztracených zavazadel a analýzu historických dat stornovací upravit dostupnost náhradních letadel v různých uzlů, aby udržely lety pohybu.
Naopak, 2012 byltěžký rok pro United, který přišel v poslední v žebříčku na WSJ je ( pád z jeho druhý-k - poslední místo v roce 2011). Letecká společnost měla nejvyšší míru narazil cestujících v roce 2012, stejně jako nejvyšší mírou stížností zákazníků. Ve skutečnosti, Spojené tyto stížnosti zákazníků byly tak četné, že představovaly prakticky všech odvětví široké nárůstu počtu stížností v roce 2012. United obdržela několik stížností 3617 v prvních 10 měsících roku 2012, ve srovnání s 958 ve stejném období v roce 2011. Naopak, Delta měla 777.
Jedním z důvodů pro neutěšené United výkonnosti loňského roku byl jeho glitch - sužovala sloučení s Continental. Kritické data byla ztracena při elektronickém přenosu informací o cestujících Spojených ke Continental počítačových systémů, což vede ke ztrátě výhrad, dlouhé časy telefon čeká, pozdní a zrušené lety a naštvaných zákazníků.
American provádí podobně špatně, přichází v druhý-k- poslední s nejvyšší mírou pozdních a zrušeny lety. Smluvní spory s piloty vedly ke zpomalení na podzim letů, které by vedly k jejich vysokým výskytem pozdních a zrušeny lety.
2012 Výsledky :