-
Travellers často knižní lety a hotelové pobyty před jejich cesty, ale mnozí si neuvědomují, že mohou ušetřit čas - a někdy peníze - při rezervaci klasické výlety a aktivity v předstihu, stejně, jako je open - výletních lodí Paříže, Les Bateaux Mouches, nebopo - hodin prohlídka v Sixtinské kapli ve Vatikánu.
V roce 2012 v USA osamoceně, cestující strávil asi 20 miliard dolarů na turné ( pěšky, na Segway nebo autobusem ), činnosti ( jako je lyžování, zip - obložení a muzeum probíhající ) a zajímavostech (jako zoologických zahrad a zábavních parků ), podle odhadu PhoCusWright ,průzkum trhu firmy. Pro srovnání, to je dvojnásobek toho, co v USA, cestující strávený na pronájem auta a třílůžkových, co strávili na plavby.
Worldwide, je většina peněz vynaložených na výlety a aktivity předána v - osobně na místě. Ale předem rezervace může růst, díky rozmachu začínajících konkurenčních, aby se stal hlavním on-line agregátor takových transakcí, jako jsou GetYourGuide a Zozi.
V prosinci 2012 Expedia, největší online cestovní agentura, naznačil, že by se vydal na víceletém Push, aby tisíce výlety a aktivity k dispozici pro rezervaci on-line, kromě malého výběru, který již prodává.
Vzhledem k tomu, žemáme vždy ve prospěch záchrany našich čtenářů čas a peníze, jsme dali dohromady Rychlý průvodce rezervace míst nejvíce stojí mimo kontrolu, uvedených ve velikosti objednávky. Pro jednoduchost, toto kolo -up se zaměřuje na jednodenní výlety a aktivity, a vylučuje společnosti, které prodávají vícedenní výlety, balíčky, které zahrnují ubytování a na tržištích pro " peer - to- peer " zkušenosti, jako někoho, kdo nabízí autentické místní kuchyně ve svém domě za poplatek.
Viator
byla založena v roce 1995, Viator jenejvíce ctihodný a leštěné z tour - a - aktivity stránkách. Uvádí 15000 možností, od pěší výlety do velryba-sledovat výlety, v 1000 městech ve více než 150 zemích. V roce 2012, v San Francisco- založené operace také začali prodávat břehu výlety, nebo pozemní výlety pro výletní - návštěvníky využít při jejich dodání dok v přístavu. Spíše než platit za obecně dražší plavby line- organizované výlety, může cestující zaplatit až o 60% méně a nyní širší výběr možností při rezervaci prostřednictvím Viator ,webu, který rovněž přichází v několika jazykových verzích : japonština, portugalština, francouzština, němčina, španělština, holandština, dánština, norština a švédština. Místo také vede tím, že poskytuje více než 360.000 uživateli generovaný recenze svých výletů a aktivit, které nabízí - asi třikrát více než u jiných webů . GetYourGuide
S 17.300 výlety a aktivity ve městě 1700 místech po celé 109 zemích po celém světě, GetYourGuide má největší přehled výletů a aktivit a nejvíce počátečních popisů, který je spuštěn na operaci " znovu platit za, jako je jméno a zázemí, řekněme, jízda na kajaku, výlet pořadatele. GetYourGuide je nejsilnější ve své nabídky pro Německo, Švýcarsko a Rakousko, které jsou nedostatečně zastoupeny jinými společnostmi. To také bije konkurenty s impozantním výběrem skip - the-line - vstupenky na hlavních turistických atrakcí jako je Eiffelova věž. Kromě angličtiny ,Berlin - headquartered společnost má také německé, španělské, italské a francouzské verze svého webu. Pocket Village
Berlin - based Pocket Village se liší od jiných míst v tom, že je to především" inspirace motor ", poskytuje cestujícím s nápady, co dělat na místo určení. Ptá se uživatelům řadu otázek, jako například, jaké jsou vaše zájmy, co váš rozpočet, a když jste na cestách, navrhnout hrst možností. Pokud se vám líbí, můžete ji proklikat na knihy od jiných společností, například Viator a získejte Váš průvodce. Anglický jazyk - pouze místě zdroje 7.000 výlety a aktivity v 1680 místech ve 107 zemích. Dva-rok -starý Profi stránek znakem je výklenek dobrodružství - dělat to nejlepší pro lidi, kteří jsou až na požadavky, řekněme, jít na bílo-water rafting v Nepálu . City Discovery
nadějný přístup k více než 6000 cestovních aktivit v 110 zemích, City Discovery je silný především v jeho nabídek pro USA, Francii, Řecku, Itálii, Brazílii a na Filipínách. Deset let stará, se sídlem v Paříži společnost snadnejvíce kosmopolitní pocit, ze všech těchto míst, protože jeho stránky jsou dostupné ve 16 jazycích a jeho obětech, jako je pět hodin prohlídka města Nairobi, jsou někdy geograficky různorodý než průmysl vedoucí Viator a GetYourGuide. Místo bývá nejsilnější v " kultura " supí zájezdy se zaměřením na muzeí a památek, spíše než venkovní dobrodružství nebo sportovní činností souvisejících. ZoziTwo - year old, San Francisco - založené startup Zozi kaplani více než 220 dobrodružné single - denní výlety a aktivity ve 21 amerických městech a dvou kanadských měst. (Stránka také zajišťuje 40 vícedenní výlety v 25 zemích. ) V každém z těchto destinací ,firma má stovky neobvyklých výpisů, jako je například voda -poháněl jetpack letu v Newport Beach, Kalifornie. Tento anglický jazyk pouze stránky je zaměřena na mladší, USA a Kanady davu plánování nedalekého útěk. Jedinečně mezi těchto stránkách, ale také přímo prodává oblečení a doplňky, aby vyhovovaly činnostem, jako jsou deskové šortky a messenger tašky.
Kijubi
výrazný " by měli být", Kijubi jeKalifornie-založená společnost, která uvádí 8000 věcí, které se v 19 amerických státech a District of Columbia, plus 70 dalších zemích. Anglický jazyk - jediné místo, zahájila v roce 2009, má své nejsilnější oblek v prodeji vstupenky na většinu atrakcí jižní Kalifornie, jako je například San Diego Zoo. Ale jeho obecná specialitou je sportovní, outdoorové aktivity po celém světě, jako je plavání s delfíny u pobřeží Mexika a heli - turistiku na Novém Zélandu.Sean O´Neill jecestovní tech sloupku pro BBC Travel